Sunday, December 13, 2009

鵪鶉蛋

去CWB利舞台,見到呢張poster;哇!而家咁都可以做model架?唔怪得之某blog主都自稱𡃁模!


剝殼雞蛋?定係未剝殼鵪鶉蛋?

搵雪膚屋啦!

14 意見:

supageti said...

あの ... 殼鵪蛋、雪膚屋係乜東東?

naruto said...

鵪鶉蛋至啱,打錯字,改番啦,thanks

雪膚屋係去班架,要唔要比個電話你?

Tat said...

哈哈,其實你最後睇到某BLOG主個廣告未呢?

naruto said...

Tat:
呵呵呵,睇左,好開心

Tat said...

其實我睇到時,用手機影底咗,但個效果太差,如果好少少,我實先SEND俾你,再係o靚模blog主度留言。

不過個位匿名人仕又會睇唔到的???

陳娃 said...

唔怪得之某blog主都自稱��模!

我覺得佢好靚lol.. 我每日lunch time 行過都覺得佢好靚..

naruto said...

Tat:
無緣對住都不相見

WWW:
咁你化呢個粧返工囉!

Ellen老師 said...

可能要咁個樣,先襯到D衫喎!

largeheadboy said...

呀模特兒偷食無抹咀~

maymay said...

我都見過有人塊面好似被潑墨咁,其實都幾陰功架~~

Leo said...

咁都有十個留言?

恭喜晒!你已經修煉成傳說中嘅慣性收視喇!

naruto said...

Ellen老師:
你咁都見到衫呀,裁哂喎

largeheadboy:
請問食左乜會攪成咁?

maymay:
我諗激光應該褪到嘅

Leo:
回應唔同收視架!

ps:十個有三個係我嚟架喎,咁都算?

phyllis said...

fashion真係可以化腐朽為神奇...
經stylist, photographer點化左之後成件事fashion左...

naruto said...

phyllis huang:
係,係fashion左,但係真係有D核突

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...