Wednesday, December 30, 2009

2009鳴門大事回顧

一月,去墾丁高雄,點知發燒,一好返就玩彈彈跳


三月,公司cut budget,比人炒魷

四月,買樓(西環);旅行散心,去長野賞櫻


五月,重操故業,做番freelancer

六月,搬去西環,住又係佢,返工都係佢,成日唔駛見人,口都臭

七月,賣甩住左十一年嘅天水圍舊居,蝕左40個,一天光哂

十月,宮心計

十一月,今年身體明顯差左,睇中醫,回番小小春;冬天無發燒,近十年罕有

十二月,寫左blog兩年,而家先摸到箇中樂趣,多左好多朋友;觀賞人次過左150000,呢個全年最玄,謝過!


諗過停寫,但至少出年都仲會繼續...

15 意見:

Leo said...

十月,宮心計

哈哈!

廿九號就埋單,提早收爐呀?

naruto said...

Leo:
咁”多“字,三分鐘就覆人,有無睇架?

KennyT said...

新年快樂

best actor said...

吃皮扭耳﹗

Ogake said...

你個大事回顧好簡單渦~
點解"宮心計"都係大事呢?

邪留丸~ said...

樓上嗰位朋友仔

大叔用"金鈴"1寫到6
之後,仲要繼續架喎~
呢套電視劇對佢幾重要先得架~

ayclui said...

唔好停寫呀....唔係我喺公司又少一樣娛樂~
新一年祝你身體健康, 事事順心~

maymay said...

幾好吖,有咁多野回顧,

如果我寫,就係~~
一至四月:返工
五月 :旅行散心
六至九月:返工
十月 :宮心計
十一月 :旅行散心
十二月 :返工

你話幾C悶吖!

黑柴 said...

賣天水圍舊居蝕40個?依家唔係咩差都升既咩?西鐵通車屯門都升喎!

回番小小春...我明既,從你前日既慾照....

naruto said...

KennyT:
我未收爐架!

新年快樂啦,遲兩日再講過

best actor:
你就梗係時差啦!

出年賺多D

Ogake:
我做人本來就簡單,想做就做,唔駛諗咁多

PS:本來有埋大冬瓜架

邪留丸~ :
醒!

ayclui:
會寫,未停住。。。

恭喜發財,出年聖誕都快樂

maymay:
你明明係。。。

10月:買煲
11月:煮燶左,落街食
12月:個煲打入冷宮

黑柴:
知我點解成日話要慳D啦!

如果年頭賣,蝕多十幾個呀

我嘅慾照。。。我諗你D fans等緊你年尾盡地一舖,本露多D寫真幾時出街

某粉C:OMG,SO HOT

casper said...

唔好停寫啊, 唔係我冇野俾我kill time!

卡臣 said...

做業主..恭喜啊!

Coffee said...

Naruto︰睇到你寫簡單年結,我都想寫個。

naruto said...

casper:
咁你又停寫,夠冇野俾我kill time咯

卡臣:
證明係新讀者呀!你好。。。

其實我做左十幾年業主啦喎,thanks

Coffee n Tea:
寫吖,等住睇

Bean'z Lam said...

原來你以前住天水圍架
冇估錯係漿糊山莊?

新年快樂=]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...