Friday, December 18, 2009

廢up晚宴

以為我一定係寫繼續休息,我偏要寫夠兩篇。。。

人物:MR.D,MR.M,MS.H,我
與朋友灣仔新益晚宴,三男一女,除左MR.D,全部廢話人,勝在夠快兼夠廢

佢三個先到。。。

MR.D問我:頭先去左邊?
我:去左天地睇書
MR.D:下?你睇書架咩?
我:我好有文學修養架,才子嚟架
MR.D:咁你頭先睇咩書?
我:O咀爛gag王
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
MR.D:你新屋凍定天水圍凍?
我:天水圍凍D,不過新居大風
MR.D:你間房大唔大風?
我:“山”左窗就無風
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
我同MR.M講:瘦左喎!
MR.M:我唔會請你食飯

而MS.H 啱啱買左灣仔樓,問佢間屋幾大呀,幾錢尺呀,MR.M全部搶答;
MR.D:做乜你咁清楚架?
MR.M:其實我地結左婚?(當然係假架啦)
我:唔怪得之瘦左
MR.D:下,你地幾時一齊架?(呢件死蠢,竟然當真)
MS.H:仔都生埋,坐喺你隔離
我對住MR.D(低B聲):Uncle~~~
---------------------------
MR.D:你層樓望唔望到海?
MS.H:望到IFC
我:咁即係望唔望到海呀?
MS.H:望唔到
MR.D:望唔到都六千幾蚊尺?
MS.H:OK架,個景OK架
我:點止OK,樓下仲有seven eleven
MS.H:真係有修養喎,識英文
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
MS.H行開左,我問Mr.M點解咁耐唔買樓?
MR.M:唔想供得辛苦
我:你個真女友無做野咩?一齊供啦
MR.M:就係未搵到個可以一齊供嘅
MR.D:呢區咁多盤你啱唔啱呀?(講野大動作,隻手指向啱啱番嚟嘅MS.H)
我:佢問你呢個盤你啱唔啱呀?(我指住MS.H)
MR.M:我唔介意二手樓,但樓齡老左D囉,廢事住住下要整下D渠
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
MR.M:有鎖鑰,帶我地上新樓參觀吖?
MS.H:你地諗住送咩野家電比我先?(好港女呀)
我:keyboard啦,你公司好多,壞左個A字果D
MR.M:我送mouse,櫃桶有隻跛嘅
MS.H:O咀兼怒啤
我:電器呀?我送聖誕燈吖
MR.M:咁我送聖誕樹
MS.H:你地以為聖誕前我入到伙咩?
MR.M:我無話聖誕前送比你
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
MS.H:你侄女呀!(我同姓嘅女同事),好惡呀,喺公司講電話鬧工人架,姓柯嘅都係咁嘅!
我:我好錫工人架;(扮打電話)Maria,錫錫,啜啜啜啜(我其實無工人)

-----------------------------

啱channel,真係好玩,但MR.D成晚個表情都係咁。。。

14 意見:

Leo said...

你強項,果然唔同呀!

不過計落都係補返尋日嗰篇咋喎,駛咩咁風騷呢又?

13elle said...

個飯局好好玩啊!!!
哩隻小丸子我都有wo :)

supageti said...

我覺得你好好記性囉 ~~ :P

KennyT said...

你平時記記埋埋都記幾多野(>請快讀呢句一次睇下有無甩嘴))

阿ta said...

我個班朋友都係咁架,喪講喪笑,次次見都抄開心!!!冇TOPIC冇CONCLUSION都可以HEA/笑/吹水足成晚。呢D係...人生有班真正朋友,的確好極!

phyllis said...

我相信我都會係MR.D...
我的反應往往都很慢, 但又好鐘意聽其他人唇槍舌劍...嘿嘿

naruto said...

Leo:
我強項唔係呃blog咩?

噚日果篇重點係個名,要細嗒嘅

13elle:
隻小丸子D頭髮出哂界架,出哂界架

supageti:
針完回復正常水準

KennyT:
無甩;果晚仲有句廢話。。。咦!你去canada,同我買個calendar吖

阿ta:
一睇你D相,個樣都刻住喪笑兩個字啦

phyllis huang:
唔好學mr.D咁唔出聲扮聽得明喎,你。。。真係睇得明?

phyllis said...

haha, 其實我係反應慢d 0者, 無讀寫障礙...嘿嘿

邪留丸~ said...

小丸子呢個表情真係"好正"~
XD

naruto said...

phyllis huang:
咁你叻好多,我相信MR.D睇完都仲未明發生乜事架

邪留丸~:
你應該做到呢個表情吖

largeheadboy said...

呢啲至係 friend 呀~

邪留丸~ said...

如果我做呢個表情
實會好靚啫~
=P

naruto said...

largeheadboy:
係呀!人猿好力

邪留丸~:
做左影低放上FB啦

卡臣 said...

好正呀呢篇

好多咀街
做處境劇一流

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...