Saturday, December 12, 2009

儲印花

前文提要,為左幫blog友及試下自己嘅運氣(係運氣唔係血氣,血氣呢幾日的確扑到行勁左),儲7仔印花換kitty

$20一個,$30兩個,$40三個,咁7仔都係迫你每次買夠$40啦!

我策略係買雜誌,我一星期買三至四本雜誌,其餘就主打買奶同雪糕;而每次都係幫趁樓下果間七仔;上晝會有位後生靚女做收銀,每次都會教我買乜最抵砌夠個尾數

今朝對話如下

收銀:買左幾日,仲差幾個呀?

我:其實差兩個,都睇下買唔買夠$40,不過我想睇下雜誌先,有friend話影左雜誌相但醜樣唔比人知係邊本,我要摷佢出嚟

收銀:咁慢慢啦

我:搵唔到喎!(都唔知係咪影埋D要入膠袋嘅雜誌)咁買呢堆啦,但仲差十”零“蚊

收銀:買薯片啦,多一個印花,又或者買礶芬達啫喱汽水

我:咁就買礶芬達啫喱汽水+豬肉乾啦!

收銀:其實無可能換齊一套架!(幫公司倒米喎)

我:梗係唔係一套啦,我剩係想要16,18咋,難過中獎呀!15個印花至抽一隻

收銀:佢地話來價貴喎,要$60一隻,16,18靚咩?我覺得30靚D

我:哇!呃鬼咩,呢隻野要$60蚊,純銀呀?

收銀:佢地話似hello kitty自己D product 喎!不過其實我都唔鍾意kitty(又幫公司倒米喎)

我:喂!呢度15個印花啦!點抽架?

收銀:啦!比幾個你揀,2/35機會,睇你啦!

我:你長工嚟架?

收銀:兼職咋。。。

好,由快獸公佈結果:


13號嚟喎,老師你吼唔吼呀?

9 意見:

KennyT said...

哇﹐死儲爛儲之後仲要抽ga乜原來﹐有無得一次過買成套﹖

supageti said...

仲以為你抽到添 ~~~ @@

naruto said...

KennyT:
無架喎!7仔今次真係癲得滯,應該唔係好熱烈

supageti:
你真係睇得起我,你無儲咩?kitty喎?

supageti said...

吉蒂野唔係樣樣我都鍾意喎 ~~

naruto said...

supageti:
咁點解呢套唔鍾意呀?

supageti said...

1. 唔靚 2. 無實際用途 3. 七仔做法有啲搵笨

Ellen老師 said...

好感動呀~~
既然是1番心意,幾多號都無所謂啦!

naruto said...

supageti:
非常認同。。。3

Ellen老師:
點比你呀?

Ellen老師 said...

我星期6放長假喎!返來約你啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...