Friday, January 7, 2011

馬交趣聞

經過噚日4號嘅經驗(教訓),今日除左羽絨,加埋頸巾同雪褲,哼!無有怕~

今日換左拍檔,佢係食家,一早就帶我去食好野呀
嗌左杯熱奶茶暖下身先,睇下,要自己沖架,幾好玩;唔。。。好滑呀~~
隔離枱個C奶同女老闆講:我自己沖呢,沖唔出絲𧙕奶茶味嘅?
我細聲講:你都無用絲𧙕嚟沖,梗係無絲𧙕味啦!
食家柏檔:咪係,除出嚟沖吖嘛!


食左豬扒麵,塊豬扒好大塊(無相),食完追加左一個腿蛋餐包(無相),呢個就真係要推介啦,好好食呀!食家話佢個牛肉蛋餐包仲正喎,下次試

跟住再再追加呢碟野,比你地估下係乜嚟嘅?要點咖喱食架;(聽日開估)


個地址喺呢度,自己搵。。。。
DO座?DO乜呢?


見內地同胞買野真係好開心架,一個呢,買左個8両嘅金觀音,盛惠13萬幾,比cash的

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
另一個一入嚟,見個女sales同個資深sales講:你個熟客嚟左
個客一入嚟就大爺咁坐喺度,食住煙咁話:要D兩卡以上嘅剩鑽(無鑲工)
資深sales竟然話:賣哂,而家無貨呀?
而佢竟然又話:又無?又要再嚟過?
(買哂呀,無貨呀,驚未?)
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
做左幾日,我地嘅價值觀開始改變。。。
拍檔話:想買鑽石鏈比老婆
我隨口就答:買條三卡比佢啦
嚇到佢O咀
跟住我見有隻金兔幾靚,佢話:$128000啫,好平呀呢隻
我仲好自然咁講,係喎,呢隻抵呀~
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

工作超順利,兩點半完工,yeah!完飯買手信,經過呢度。。。
哇!有無再肉酸D嘅聖誕裝飾呢?


14 意見:

l.minor said...

我估係魚片黎呀!Wakaka,重唔俾我估中~

你過去做野幾日,變咗質啦~

d熊貓聖誕,好似紙紮咁,真係好樣炳呀!

l.minor said...

變質係因為你嘅價值觀(錢嘅觀念)勁咗好多XDDDD

卡臣 said...

睇完啲豪客對話,我投降啦!早啲瞓啦唯有。

naruto said...

l.minor:
我唔開估住。。。。

變左質,變左勤力搵錢錢

樣炳熊貓。。。好名

卡臣:
你就好啦,有得瞓

WA1HA said...

13萬幾, 比cash?
佢地將D錢攝係邊度呀?

largeheadboy said...

唔,蝦片喇~
無相無真相,有幾好食呀個腿蛋餐包?

Ebenezer said...

你又開始你嘅澳門喪食團?

naruto said...

kawahmel:
13萬好少架咋,放喺手提包呀

largeheadboy:
個包雖然用大陸粉,有D粗粗地嘅“旱”味(大陸粉實有嘅味),落左重牛油,好鬆軟,塊蛋又creamy,正!

Ebenezer:
已完結啦:(

TY said...

你去到食得一餐咋? 仲有無食其他野呀?

點解大陸人咁多錢既呢... 經濟起飛,都唔會下下有幾十萬CASH係手架?!

karvitz said...

我開估:答案係魚片!XDD

naruto said...

TY :
午餐食左新帆船,又貴又唔好食,又多人食煙,咪無講囉

幾十萬?有機會講埋我呢幾日聽番嚟嘅“故仔”

karvitz:
衰公

ayclui said...

魚片? 咁 dry 嘅?

Low b said...

係炸魚片...好好味架!!! 我必吃item...呢間野嘅出品...係正架!!! 佢旁邊好似有間賣葡撻都not bad ka....Enjoy!!

naruto said...

ayclui:
真係炸到好dry,脆卜卜,點咖喱食,好香口

Low b:
本來係食隔離架,點知逢星期三休息,食家第一個反應係:”掉“

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...