Sunday, January 2, 2011

2011行大運

新年第一日,梗係出去行下啦


朋友想去華富瀑布;好,我帶路。。。
雖然好耐無落雨,但係依然多水喎,水為財呀~


好,大家有無諗過瀑布頂係點架呢?就由我冒險介紹下啦!
我企呢個位就係瀑布頂啦,前排有單新聞就係有人嚟放狗,結果隻狗失足跌左落去,跟住一命烏呼啦!


跨過對面其實係可以行過去數碼港架,我跨。。。


去到數碼港,見有人釣魚,而一位阿太三分鐘內釣到三條雞泡,釣魚人係好憎雞泡,佢話要曬死佢地呀,但經我地dum下佢,佢終於肯放生,第一日就做左好事啦,睇佢地掟番落水底,有一條唔係好郁咁浮左好耐,以為佢唔得,突然見佢好醒咁轉身潛水,醒起以前釣魚D朋友教,雞泡係識詐死架,見佢無事,開心喎!


下一站。。。赤柱馬坑公園;寫唔切,待續。。。。

今日相簿
湖*碟


葉影


落葉


魚乾

7 意見:

best actor said...

祝你地2011年年頭行好運行到年尾﹗

l.minor said...

原來你去咗行山,小心洗腳喎~見咁多水沖下沖下

雞泡呢d釣上黎又無咩用,應該叫佢去第二個位釣啦!有雞泡,果日唔洗有其他魚

卡臣 said...

你真係馬不停蹄
停唔低喎

我選:葉影

naruto said...

best actor:
大家咁話啦:)

l.minor:
我其實好小心架

以前D friend釣到雞泡會剪爛佢個咀而掉佢走,好衰架

卡臣:
有太陽咪行囉,無果陣自然會停架啦

ayclui said...

大叔好勤力喎~
葉影張相驟眼睇以為係一個老人嘅手臂...
雞泡魚又真係幾乞人憎o架...我見過D人剪爆佢個肚囉...

largeheadboy said...

好可憐啊啲雞泡魚
佢地都唔想畀人釣上嚟架~

naruto said...

ayclui:
老人家紋左身呀?

做魚都唔好做雞泡呀真係

largeheadboy:
但如果日本人釣到,佢地又會嗌正喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...