Tuesday, January 4, 2011

廁所位

名符其實﹣apm廁所位熱播謝安琪

16 意見:

unknown said...

你真係好唔鍾意佢wo.....如果大叔你夠高的話,其實可以....

卡臣 said...

你勁忙都要出一篇
好嘢呀
堅持!堅持!

best actor said...

感覺好似向住張太對腳方便o甘。
D人客變得條件後射﹐聽親佢D歌突然都想No. 1囉。

best actor said...
This comment has been removed by the author.
Bean'z Lam said...

阿Vince你知唔知其實好多(毒/宅)男鐘意張太呢類人妻,成日係forum貼佢d相,猛咁讚佢對腳正 :P

naruto said...

馬田亨:
你高D,你嚟

卡臣:
所以一篇得番一句囉

best actor:
咁咪好似狗咁?

Beanzzzz:
阿Vince你知唔知其實好多(毒/宅)男鐘意張太呢類人妻,天水圍有一個

largeheadboy said...

apm 個尿兜對我嚟講好低
好唔方便

l.minor said...

E...星期日播平井堅喎

l.minor said...

咁早起身,又過大海呀?

best actor said...

naruto/beanzzz

阿Vince你知唔知其實好多(毒/宅)男鐘意張太呢類人妻,天水圍有一個~~

haaa..? :oS

TY said...

...張太有對美腿?????! 我好似從來無見過!!

naruto said...

largeheadboy:
可唔可以詳盡講下有乜唔方便呢?

l.minor:
你就好啦

我真係過左大海,得6度仲要大風嘅馬交

best actor:
天水圍呢,住左個宅男呀,有ZZ架

TY:
5'2"嘅美腿?

unknown said...

勁wo~知道我講咩~
你高D,我唔夠高,而且我對謝xx唔反感~XD

naruto said...

馬田亨:
小童尿dou都有電視

ayclui said...

謝安琪係放喺呢D地方o架啦...無錯o架啦~

naruto said...

ayclui:
知己呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...