Sunday, January 30, 2011

團年飯part-1

每年都會食兩次團年飯, 一次自己一家食, 一次加埋姐夫一家,今日lunch,又喺老地方“洲際”食lunch buffet啦

去之前清哂倉,以最好狀態去拆餐飽嘅

其實次次我都係食果D,唔食魚生唔食蟹蓋唔食翅,都仲有美味嘅腐皮壽司同埋沙律,加埋今次個扒同好美味嘅磨菇湯,飽左7成


甜品係第二個戰場,雪糕嚟三球,杯朱古力雪糕上面加左pat草莓醬。。。
我家姐問:想表達乜?
我答:豬紅
佢反眼
﹣﹣﹣﹣﹣﹣
最右果杯係家姐嘅,我幫佢改左個開胃動聽嘅名字。。。薄荷牛屎
家姐再次反眼


人嘅基因真係好神奇,後面兩張枱係同一家人,果位肥嘅男士,總共有兩個,好似樣,仲有一班年輕一代,都係咁嘅樣架,so amazing
而其中一位肥男去攞牛扒時,佢係咁講架。。。
肥:比塊厚切嚟
mmm,明哂,當然,呢家人係碟碟食到無停手啦,細佬話諗起千與千尋

而最後,兩位肥男都先後入左厠所,十幾分鐘先出番嚟喎,呵呵~


好,爛gag題
我食嘅呢碟食物,係有名堂嘅,係乜呢?

16 意見:

best actor said...

話你影到D食客好似星期X檔案。不過無黑格仔遮眼o既﹖

邪留丸~ said...

D甜品好好味咁喎...
不過我依家同佢哋無緣呀...
=3=

卡臣 said...

爛gag題.....估唔到呀

naruto said...

best actor:
打左架啦,簿格

邪留丸~ :
減肥呀?

卡臣:
你都估唔到?

largeheadboy said...

即管試下喇,雖則我知道一定唔中~
葉子媚喇~

卡臣 said...

蔡子強

星若 said...

支持一下爛gag題,答案是 "葉翠翠"。

Tat said...

估中的獎品咪要請blog主去同一地點食一餐

naruto said...

largeheadboy:
真係唔啦間

卡臣:
下?

星若:
bingo!兩樣都好脆,所以係葉脆脆

Tat:
無獎品,跟住都仲有呢D問題blog,次次比人估中,我咪破產

邪留丸~ said...

腸胃炎呀...
=3=


我唔鍾意減肥架!
> <

Tat said...

你睇錯晒啦!
> 估中的獎品咪要請blog主去同一地點食一餐

ayclui said...

我最鍾意葉脆脆D 葉, 好鬼好味~

naruto said...

邪留丸~:
原來腸胃炎。。。

Tat:
下,估中請我食,仲有人估嘅?

ayclui:
我就鍾意葉翠翠個鼻,好假直

Tat said...

> 下,估中請我食,仲有人估嘅?
可能大把人扑住嚟

naruto said...

Tat:
當人儍儍地架咩

supageti said...

我地屋企今年團年都係食 lunch buffet ~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...