Friday, January 21, 2011

曼谷遊day 1-窮家仔遊曼谷

帶住兩聲咳,有D瀉嘅身體,著住打底褲,羽絨,頸巾,暖手包;5:45am就喺樓下得9度嘅街度食住西北風等機場巴士。。。

11:00am,到曼谷,一出機場嘅感覺係。。。唔係好熱咋喎,當時我仲著住羽絨呢,呵呵~
自從紅衫軍攪事後,三年無嚟啦,呢次感覺係。。。依舊塞車,D街好似仲破爛多左,遊客又真係少過以前喎,係咪因為唔係旺季呢?


今次買嘅係超平package,三日兩夜機票連酒店每人都係$1799,加多一晚酒店同埋D機場稅,兩人同行都係$5502;
酒店揀左Radisson,舊年10月開,貪佢夠新;但曼谷酒店間間個樣都靚架啦,房嘅電視仲可以上網,第一次見自己個blog放到咁大呀~
但service就真係有D甩漏,例如漏左無比牙刷,茶包,tissue用哂又唔記得補番等,下下要開聲;但咁嘅價錢,仲想點。。。


仲送埋welcome drink,餐廳環境又唔錯喎~


離開酒店,出發去翟度翟,翟度翟對面有個果欄加有蓋大排檔叫“oR tor kor,即係”屙多個“,個名咁堅,梗係去會一會佢啦~
食坐碗雜錦湯河,只售30“匹”,加埋杯即拉嘅奶茶同埋泰國油炸鬼,咁就一餐啦!


以前嚟翟度翟,買到一袋二袋,而家人大左,兼係窮家仔啦,幾乎空手而回,最值得推介係椰王雪糕,30“匹”,新鮮椰王肉,仲送一杯椰王水,超抵呀~
但咁樣連環亂倒野落我仲未好番嘅腸胃度,即刻有Dfeel,好彩無嗶嗶嗶咋~


夜晚,本來想喺酒店附近”是旦“搵間似樣嘅泰菜食晚飯,但點知行左三個街口都無,結果,朋友建議食。。。又係大排檔,食左碗麵,又係30“匹”,跟住番酒店食生果,提早瞓覺~



第一日完

18 意見:

L L said...

哦,等睇第二日!

邪留丸~ said...

唔好扮窮喇~
大叔



真係窮嗰啲(me)
連泰國都無得去呀...

largeheadboy said...

好快手,唔似得我 :p
我鄉下仔呀,泰國都未去過
不過真係好抵啊!

naruto said...

laulong:
第二日。。。其實無乜野寫㖭,呵呵

邪留丸~:
窮窮地,表面風光架咋,背後隱藏住好多辛酸架

largeheadboy:
我做野幾時都快手架啦
堅抵架,計埋飲食玩,每人$4000埋單

卡臣 said...

乜都30匹? 曼谷而家劃一價錢呀?

naruto said...

卡臣:
街邊野好多都係呢個價,買奶茶就十幾匹咋

Fun said...

我上次去BKK(02年)第2日就響翟度翟被人打荷包,3500港幣就咁無左~

naruto said...

Fun:
翟度翟係治安最差架,銀包要貼身,你仲會唔會去bangkok呢?而家冬天佢都有30度喎,夜晚就20左右咋

TY said...

好抵喎.. 餐餐都幾十匹~~ 不過我腸胃唔好, 唔敢食街邊野!

瘋膏 said...

喂喂, 正呀, 好温暖, 繼續寫啦。
好懷念曼谷。

naruto said...

TY:
我今次腸胃都唔掂,食緊藥都攞自己嚟較飛,好彩問題不大

瘋go:
寫緊啦,不過重頭戲係day 4

Artman said...

你係表面辛酸,背後風光

ayclui said...

咁勇? 個肚痾FF都亂咁食...比我就死梗, 因為我有個出名嘅玻璃肚:P

naruto said...

Artman:
你喺背後“裝”我呀?又知我背後風光?

ayclui:
我自細已訓練成忍者,忍果家野果科攞A架

supageti said...

直到依一刻對泰國真係無乜興趣 ~~

naruto said...

supageti:
寫得咁好都引你唔到,激氣呀~

Tee said...

窮子弟點會着一"打底褲"去旅行。

naruto said...

Tee:
窮家仔買唔起D保暖嘅衫,咪著兩條囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...