Monday, January 24, 2011

曼谷遊day 2-迷失曼谷

一覺瞓到7:30am,又做例牌野,行出酒店附近影下相,希望清晨嘅陽光可以有唔同嘅感覺。。。但明明見到遠處有陽光,我行果兩條街郤比附近建築物阻擋,黯然無光,失望呀~


每家每戶都有個郵箱,又幾靚喎;行過見到士多門口個籠有一對貓,露出可憐眼神,係今日其中一張喜愛相片


唔知從幾時開始,去曼谷,食自助早餐係重頭戲,平時喺香港唔會食嘅煙肉,喺果邊總係有吸引力要你𡁻一條
泰國蛋一向好食,今次跨張到係覺得食到有史以嚟最好食嘅太陽蛋,蛋黃勁大,一啖啜唔哂,非常creamy有蛋味,結果,我每朝食兩隻
其他食品,每樣都唔差,結果每餐都食到陀住三個月嘅肚dump離開


食完至9:00am,梗係去泳池曬太陽,吸下正能量啦;
泳池玩突破唔用藍色,竟然用橙紅色,真係有D唔慣,“澤谷池”好好好舒服,D水波波衝擊下個肚波波,D腸郁快D,出發行街前又可以。。。舒服哂


上網見到有個新地標crystal design centre,有展覽有傢俱有設計睇,飛的去。。。連司機都唔知喺邊,盪失路,要落兩次車問人至搵到。。。
哇!大到吖,好加拿大mall嘅feel,即係好空曠,好多店,好靚,但。。。無人
去到個展覽場地,袖珍到驚人,5分鐘睇完;其實呢處啱做interior嘅嚟多D,我就麻麻地,只係好過去油麻地


咁一場嚟到,梗要食一餐,揀左呢間起喺水上面嘅viva cafe,雞翼勁炸外皮脆但肉就又嫩又滑,加埋個醬酸味味,狂風掃落葉就清哂
個牛肉沙律其實超好味,但係實在太辣,熱到上頭呀,意粉就一般


問展覽場嘅員工搭的士去邊個bts站最近,竟然係。。。。翟度翟,於是,我地又再次嚟到翟度翟;一場嚟到,到佢隔離個公園行下影下相
最吸引係勁多白鴿,上面果張又係我今日嘅另一至愛


去paragon,點知比D網上資料誤導,落早左一個站,我又攪錯方向,結果行左去central world,諗住又搵另一間餐廳high tea,但結果係搵唔到,放棄;
central world每層嘅牆上面都有唔同嘅畫裝飾,我覺好睇過下晝個展覽喎;其實一向覺得泰國嘅藝術係強過香港多多聲,而家香港D後生仔個個剩係識對住部腦,仲有無人識揸筆畫畫呢?


睇埋隔離siam center嘅牆畫,係咪勁靚呢?


最後喺siam center搵到greyhound cafe,次次嚟都有幫趁,次次都食佢地個complicated salad(左),芫茜+香草+粉皮,用生菜包住食,超正;飲品係今冷推介,碎冰香草啤梨汁,好清甜


番酒店,第二日完

15 意見:

卡臣 said...

咁多白鴿飛,吳宇森導演呀!

壁畫靚呀

naruto said...

卡臣:
唔知吳大導片場點解決白鴿屎嘅問題呢?

largeheadboy said...

泰國乜都有呀~
碟意粉睇樣唔差吖

TY said...

間viva cafe 都幾吸引喎!!!
你影動物特別好睇!

best actor said...

我正一加燦﹐點解覺得泰國好靚D o野好好食o甘﹖定係D相影得比實物靚﹖

Ebenezer said...

乜原來泰國咁靚嘅咩,點解我去果個冇咁正嘅?

naruto said...

largeheadboy:
意粉梗係唔差啦,呵呵

TY:
你影動物特別好睇!。。。。希望你睇完第四日都仲係咁講

best actor:
野食真係得嘅,而我眼中嘅泰國真係靚架

Ebenezer:
你無用心去感受囉:)

L L said...

哇,影象好豐富呀,白鴿飛尤其正!

naruto said...

laulong:
其實好衰,D的鴿係我走埋去嚇到佢地飛架

ayclui said...

D白鴿係我走埋去嚇到佢地飛--> 大叔你唔怕D白鴿送紀念品比你?
我都有五年無去BKK 啦...

maymay said...

吃左咁多野都唔覺你有六舊腹肌噃,
呀,我明喇,排走晒......囉,完。

naruto said...

ayclui:
過去行下啦,泰國歡迎你

maymay:
唔好攪cheap我個blog,我走優雅高尚路線架

陳娃 said...

好驚..去泰國未試過早過12點起身.. 而你竟然係730 !!!!

仲早過番工 !!

l.minor said...

泰國的確好吖!不過紅衫軍成日攪事,攪衰哂!

Anonymous said...

It's perfect time to make some plans for the longer term and it is time to be happy. I have read this submit and if I could I desire to counsel you some fascinating things or tips. Perhaps you could write subsequent articles relating to this article. I wish to read even more things about it!

Also visit my blog: calories walking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...