Tuesday, January 11, 2011

號外呀!號外呀!

終於飛得成啦。。。。

見臨時有個空檔,又有平package,又凍得太耐頂唔住,決定去避寒中心﹣曼谷行番轉,四日三夜,星期日出發!

yeah~

26 意見:

l.minor said...

記住返黎寫遊記呀!

naruto said...

l.minor:
我諗都無乜遊記寫架喎

睇下影到乜先啦

largeheadboy said...

避寒中心係曼谷咁開心呀
我今晚諗住去油麻地梁顯利咋~

CH Mak said...

我都要避寒。。。可能去狮城或BKK。
看看你的游踪先...

naruto said...

largeheadboy:
去你嘅南法梁顯利啦

CH Mak:
bangkok有咩野遊踪,我都想知
好似乜都去過

CH Mak said...

你mut都可以写一餐ga la~~ (I mean it in a good way)

Ebenezer said...

心血來潮,就即刻飛去遊埠,好型仔呀^^

ayclui said...

話飛就飛...爽呀~
咁果幾日咪會悶悶地?

卡臣 said...

恭喜哂, have fun ~~

maymay said...

你就好啦,我要過一年先有得去玩lu~~

black lab said...

貢開心?拱你去到曼谷唔好「慢谷」喎,如果唔係...

naruto said...

CH Mak:
似踩我多D喎

Ebenezer:
哇!讚我型仔呀,呵呵

ayclui:
可能可以泰國直擊呢

卡臣:
多謝,番嚟再約啦

maymay:
呢位太太,你啱啱番嚟咋喎,遊記都未寫宗喎

naruto said...

black lab:
咁你一個人喺東京都don't驚啦

TY said...

哎呀.. 好開心呀!!!我都想話飛就飛呀!!!!! 好想去曼谷按個摩做個spa呀~~~~~~~~

have fun in BKK!!!

supageti said...

你就好啦 ~~~

supageti said...

唔係搭國泰吖嘛?

naruto said...

TY:
可以嘅話我想今日飛㖭呀,凍成咁

supageti:
係國泰,未到peak season班友唔會玩野嘅

邪留丸~ said...

記得帶羽絨呀!!!
返香港著~

:)

Ellen老師 said...

去完避寒,再返黎香港,恐怕更加頂唔住寒流喎!

Rempei said...

你就好啦~~有得飛~~~

naruto said...

邪留丸~:
我諗都要

Ellen老師:
唔過去避一避我驚過唔到年

Rempei:
呵呵呵~

星若 said...

無份去, 但聽見都happy, 玩開心D啦!

Phil Chan said...

I am going next week for 3 days. Please tell me what is good to see and eat. Thanks....

L L said...

哇,咁正,等睇靚相咯喂!

Ellen老師 said...

過唔到年~~~~~~唔係化,巧驚喎!

naruto said...

星若:
我會盡情開心架啦

laulong:
曼谷無乜影架咋

Ellen老師:
凍到吽洒呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...