Sunday, January 16, 2011

出發前風波

星期五晚仍要做稿做到半夜一點,原因。。。

最近經舊同事接左一間高級火煱店嘅餐牌嚟做,佢星期五(14號)開張,竟然到而家仲不停改野,之前plan去旅行完全無諗過呢份job會未finish囉,開張竟然餐牌都未定實?

星期五晚收到消息話印得,但要改大D;頂,即係好多野要做過哂;到做到一點,攪掂,upload埋上server準備星期六朝叫printer印啦,佢半夜send sms嚟話第一日做完生意後,覺得價錢要加D先有得賺喎,喂!我講到明我走架啦,我唔會理,下星期先啦~bye

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
星期六本來要上珠海做野,但D感冒奇奇怪怪,噚日開始又變左瀉,最後都只好甩底;睇多次醫生,攞左藥,喺屋企瞓完又瞓,希望旅行途中正正常常
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
上天文台,見到曼谷日日有太陽,不過最高都係得30度,有D失望呢~

19 意見:

supageti said...

30 度仲唔夠皮?真係想生熱沸牙?

Have a nice trip ~~

卡臣 said...

玩得開心啦

Lam said...

原來你避寒去泰國
enjoy ar

naruto said...

supageti:
30係最高喎,即係大部份時間得廿幾啦

卡臣:
會啦:)

PoCaRi:
無海灘何來鯊魚呢?

蕾林:
一定en

maymay said...

天天天晴已經係好嘅開始

largeheadboy said...

有陽光就乜都好番架喇叭
呢邊好凍呀~

ayclui said...

玩得開心D~
唔好食辛辣o野呀, 唔係火燒後欄就麻煩啦:P

Ogake said...

Enjoy the trip and take a rest la!

naruto said...

dear all:

super happy,nice weather here,yeah~

Ebenezer said...

祝你一帆風順,出入平安。

Ellen老師 said...

記住帶埋羽絨去!


返黎要著啦!

supageti said...

其實避完寒番來會唔會更痛苦 ~~~ 我每次去完日本番來都會好寂寞 ~~~ >_<;

maymay said...

我依家都好寂寞~>_<

瘋膏 said...

20-30度的泰國很舒服。

ayclui said...

我依家都好寂寞~>_< x 2

l.minor said...

玩得開心d

Unknown said...

30度, 分少少比HK啦。 =( 我都想去旅行

邪留丸~ said...

好嘢~
>v<

返嚟香港一齊凍~
預計你返嚟香港,
會有11-14度架~~~~

:P

naruto said...

maymay:
真係天天天晴呀,又一次大成功

largeheadboy:
有陽光就乜都好番架喇叭。。。個喇叭咩野型號?

ayclui:
辣呀,不過後欄無事

Ogake:
take野衰硬

Ebenezer/l.minor:
thanks:)

Ellen老師:
今晚唔凍喎

supageti/maymay/ayclui:
攪乜鬼呀你三個,有時間咪再去囉

瘋go:
今次天氣堅舒服

Adio:
行唔開去旅行咩?

PoCaRi:
我係唔食冬陰公架:(

邪留丸~ :
今晚唔凍喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...