Saturday, January 22, 2011

曼谷遊﹣廢話篇

咦!有兩種唔同尿dou㖭,去邊個好呢?好彩我無選擇困難咋,如果唔係真係揀到瀨野都仲揀緊呀
btw,你估我揀左定右呢?


佢就唔同啦,話屙就屙,攪到棧燈變左boston(波C燈)


我最愛雪糕,一見當然唔放過啦


咦!泰國阮經天呀


呵呵呵,好樣衰呀你~


正宗四眼妹

12 意見:

Anonymous said...

先左後右

Anonymous said...

我估-->中間棵草

Tee said...

Right.
今次都冇啲快獸preview嘅.

naruto said...

Anonymous:
咁精彩?

Anonymous:
核突呀

Tee:
有得出嘅,不過唔多囉,我放多兩張啦~

卡臣 said...

我揀右手面,係咪心理測驗啊?

naruto said...

卡臣:
主要係講人係有選擇權嘅

largeheadboy said...

我會用左手邊嗰個,我估你都係,因為保障好啲~

ayclui said...

張食雪糕相...有D驚嚇...

naruto said...

largeheadboy:
保障D乜呢?

ayclui:
多謝:)

TY said...

隻貓個樣真係好衰!

Ebenezer said...

你一篤尿分兩次痾,咁咪可以左右逄源囉^^

naruto said...

TY:
佢其實好靚,我過兩日post佢D靚相你睇

Ebenezer:
好啦,開估啦,唔止一個估中,你啱左

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...