Thursday, January 13, 2011

相片背後的故事

以下幾張相都係平時行街見到靚即時影低。。。

第一張:睇相以為係好靚嘅晨光,耶穌光呀咁,其實拍攝時間係下晝;
行經朋友屋企樓下,有個阿嬸燒衣,攪到好多煙,我見D煙靚,走埋去影,阿嬸可能以為我儍嘅,但係佢日光白白燒衣,我都覺得佢儍


第二張:行經太空館,見好耐無影鐘樓,一舉機,就有直升機飛過,張相咁就增左值


第三張:本來係影佢背後嘅柏大尼,佢只係配角,但影左兩張,先覺得佢真係好靚,踢走哂其他,剩影佢同陽光;至於柏大尼,又係另一個故事


第四張:D龍友影緊大排檔時,我走左去影呢幾條舊毛巾,好靚仔呀


第五張:九龍公園嚟架,香港冬天呢,日頭有太陽都仲暖嘅,太陽伯伯一收工,即刻凍到咇野,呢張正好表達冬日陽光

18 意見:

卡臣 said...

都係喜歡第一張,好陰陽路

ayclui said...

柏大尼去咗啦? 我好想去, 乜唔係無得賣飛啦咩?

naruto said...

卡臣:
陰陽路唔係應該黑蚊蚊D咩?

ayclui:
我只係白撞入左去,問左資料
原來佢每日都有導賞團,但係教堂如果租左比人就無得參觀,星期六日未來兩個月教堂都比人租左,但平日有位囉,我諗住搵日得閒就去,我好近架咋

卡臣 said...

就係猛到日頭都出嚟先驚

Artman said...

日頭燒衣有咩咁傻? 唔通要半夜燒咩..

supageti said...

日頭燒衣有咩咁傻? x2

最鍾意兩張洋紫荊 ~~~ ^^

naruto said...

卡臣:
好驚呀

Artman:
街衣係夜晚燒架喎,晤係咩?

supageti:
街衣係夜晚燒架喎,晤係咩?x2

洋紫荊得一張咋,呵呵~

maymay said...

好靚

L L said...

哩輯相又係靚嘅,好嘢!

supageti said...

係喎 ~~ 老眼昏花囉我 ~~ 呵呵 ~~~

naruto said...

maymay:
你講我呀?

laulong:
多謝

supageti:
驗眼啦

black lab said...

其實好多地方,冬天一冇咗太陽都會好凍。

naruto said...

black lab:
好憎呢個感覺囉

largeheadboy said...

你個 friend 住邊?要喺樹林中央仲要有個阿嬸喺度燒衣~

supageti said...

最尾個張係山棯 ~~~

naruto said...

largeheadboy:
沙田嚟架

supageti:
係?我唔識喎

Maisy said...

果然係設計人,d角度都同人唔同,影得咁鬼靚:)

naruto said...

Maisy:
你D咪仲靚

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...