Thursday, January 27, 2011

曼谷遊day 4(下)-曼谷 後會有期

噚日講到Lumphini park有可愛嘅原始生物“科莫多龍”,除左咁,我仲會影到D乜呢?


有我最鍾意嘅雞蛋花,我有幾鍾意?我屋企都種左一棵


仲有好多花喎,小黃菊係咪好靚先?


仲影到呢張烏繩“嬲”大紅花㖭


好多烏鴉,點解咁多架呢?


呢張蟻相係今日其中一張至愛(但當然鍾意科莫多多D啦)


呢隻白貓有人養架,唔係科莫多嘅糧食,係咪好靚仔呢?


行完公園番酒店,酒店門口有個車仔檔賣咖啡,咖啡好味,見佢有D酸梅,嚟杯酸梅水潤下喉,兩杯加埋HK$9


到機場,搵間餐廳食多餐,一般貨式啦


候機室,心情就好似呢個夕陽咁。。。down呀!


曼谷 後會有期
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
鳴門小貼士:曼谷唔係真係咁熱架咋,等我真人示範下曼谷著羽絨同風褸行公園啦,記得帶羽絨去曼谷啦,bye

21 意見:

卡臣 said...

侯機室張相影到好似官方相片咁靚

phyllis said...

贊同卡臣! 我都想講候機室那張好似官方相! D色點解可以咁sharp!

Sun Sun said...

最後Gap唔Gap到? 我十一月去時未減價, 指水又貴無咩點入貨, 你呢?

Maisy said...

噢,講起來,曼谷新機場啟用後,我都無去過泰國了,我都好喜歡曼谷架。

飛緊的蒼蠅都比你影到,對翼仲拍下拍下,你好厲害呀。

wilson said...

d相咁正,你用乜野相机架??

largeheadboy said...

嗰隻係烏蠅定係蜜蜂呀?

naruto said...

卡臣:
真衰鬼,讚到人鬼咁開心

phyllis:
用左相機個“日落”mode,就係咁,而家影相so easy

sunsun:
無專登搵,又真係見佢唔到喎,窮家仔見到都無錢買啦

Maisy:
撞彩架咋,亂襟襟正啫

wilson:
又有人讚喎,呵呵,多謝!我用GF1

largeheadboy:
我覺得係烏繩囉

瘋膏 said...

相真係靚。
好like隻白貓, 又係靚。
但着羽絨... 要好大冷氣囉。

best actor said...

唉﹐影到泰國o甘鬼靚﹐令人心都郁晒想去玩添。
楓葉國呢邊而家只有一種顏色﹐一字記之曰﹕白。

L L said...

係呀,好靚呀,張張都靚。

maymay said...

最鍾意隻貓貓

TY said...

哇.. 乜原來個日落mode咁得既?!!! 真係要比個like你!

我以為蛋黃花得白色..原來有粉紅色架?!

我都係鍾意果隻白貓樣衰衰果張! :P

naruto said...

瘋go:
機場都有冷氣嘅,街就真係要除羽絨啦

best actor:
快D嚟彩色世界行番轉啦

laulong:
多謝哂~

maymay:
自己養隻啦

TY:
用左日落mode咪紅D囉,試下啦

樣衰貓真面目其實靚仔嚟架,估唔到呢

l.minor said...

蒼蠅果張,好勁呀!

naruto said...

l.minor:
yeah~~thanks

supageti said...

候機室果張好靚喎我覺得 ~~~

閣下對冷同熱既標準恕我不敢苟同囉,哈哈!

naruto said...

supageti:
多謝,果張影嘅時候無諗過咁人話靚

我好少覺得熱喎,咩嚟架?

ayclui said...

大叔, 唔駛去咁遠搵 Gap 啦, 香港好快有鋪啦, 而且依家有on-line 訂...

naruto said...

ayclui:
呢個消息我都知呀,不過我覺得佢而家無吸引力啦

ayclui said...

大叔, 對我o黎講佢從來都無吸引力...(粗枝大葉)

naruto said...

ayclui:
咁以前(扮)college look嘛

而家扮唔起

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...