Sunday, January 9, 2011

渣”口窄“

我好鍾意食渣”口窄“,因為鍾意食豆,又鍾意食芋頭;


第一次食係幾十年前讀書時喺廟街食,從此愛上,而廟街兩間中又比較鍾意嚟鵝記,近年搬左出大街,去開油麻地都會幫趁。。。
以前幾蚊一碗,而家15雞啦


呢八個字,真係唔知乜解,前面師奶有野唔食,卦住講,又係唔知乜解

22 意見:

Tat said...

哈哈,我估應該係「源自」

我個區無渣咋食,我間中都會買波仔叮叮渣咋,不過係呢一波加價潮下,價錢貴咗,料又少咗,成杯野水汪汪,以後都應該唔會買啦。

卡臣 said...

我都有去幫趁過,tat估得似喎

naruto said...

Tat:
即係錯字?咁屎?

卡臣:
呢間野近你吖

Tat said...

我估咋,下次同你一齊去食,你同個老細講聲囉,佢可能會請你食呀。

unknown said...

我而家先知渣”口窄“係有芋頭...
我成日分唔到佢同紅豆沙有咩分別...除左多左大豆之外...

Tat said...

咁講囉,我細個第一次食渣咋,個一檔真係唔多掂,水汪汪,我都以為同紅豆沙差唔多。

後期食過D靚的渣咋,好多豆,先知又有西米,又有芋頭。

unknown said...

原來如此,我細個成日依老豆買果d即食渣咋,食落同紅豆一樣,所以一直有錯過以為佢地一樣...

supageti said...

以前响灣仔番工,下晝成日蛇落街幫襯車仔喳咋,離開灣仔之後好間唔中先食一次。

supageti said...

BTW 葡式同港式有乜分別?

Naruto said...

Tat:
一齊去食?好喎

馬田:
我都唔識分你同許冠文架

Sugapeti:
分別?唔識分喎,呢檔就多一陣香味,似係d豆炒過,同埋多料

ayclui said...

天寒地凍時忽然想食渣咋都有辦法嘅, 買定D日清美X寶渣咋放喺屋企啦, OK o架~ ^^
(次次都係呢款最快賣哂)

Billy said...

好近返工果度:)

largeheadboy said...

灣仔有車仔喳咋?我覺得波仔嘅喳咋都唔差喎~

naruto said...

ayclui:
屋企我就唔食啦,好肥仔

PoCaRi:
玉葉。。。好似食過,但無左印象

Billy:
你喺鵝記打工架?

largeheadboy:
我都想知車仔喺邊

Tat said...

車仔渣咋,係咪由車仔檔賣到上咗舖個間野,好多年無食佢,佢有三十幾年架啦。

ayclui
明清,好唔好食架?

largeheadboy
唔得啦,波仔個渣咋,早兩日買咗嚟食,水汪汪,又無料,初初出個陣就好食,依家真係把鬼個把鬼。

naruto said...

Tat:
把鬼個鬼,鬼妹個妹

unknown said...

大叔:
你好口賤!!!!!!!!!!!!!!!
我同吳彥祖就好難分

ayclui said...

To Tat:
日清美X寶幾OK o架, 唔會水汪汪, 有D豆同細粒嘅芋頭咁, 唔太甜, 試下丫~

naruto said...

馬田亨:
吳孟達就有可能攪錯

largeheadboy said...

tat︰唔係呀,波仔都好多渣,沉晒喺底之嘛。今日去買兜睇下先~

l.minor said...

我其實都唔係好分到源記同呢間分別

新鮮人 said...

和你的口味不同,
我最怕食啲渣喳、八寶粥這類東東!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...