Tuesday, January 25, 2011

曼谷遊day 3-曼谷食不停

如常食完勁早餐曬住太陽瞓覺後,跟住出發啦


第一站,為於MBK隔離嘅art and culture centre;總結呢邊嘅藝術館,無乜料到


art and culture centre入面有間雪糕店,設計都幾玩野,舖內舖外各放半張枱半隻碟,望埋去以為係一面鏡;
我揀左washabi,開頭以為淡淡地無料到,後尾食到上腦,好過癮


跟住食lunch啦,Siam square嘅Ban Khun Mae,嗌個二人套餐,好食到不得了
杯飲品係lemon grass tea,係我喺泰國嘅至愛,但今次好甜,我要加冰水先掂


再食,mango tango食甜品


跟住發覺,想去嘅地方已經去哂,咁點算呢?去bodytune按腳,遊客唔夠大特價,290匹按一粒鐘,又瞓著


瞓醒去emporium food court食呢枝腸仔格仔卷,凍嘅,係呢個trip最難食嘅野


上emporium樓上TCDC,終於有個似樣D嘅展覽


跟住做乜,仲使問嘅,dinner啦。。。去左emporium隔離嘅lemon grass,個basil leaves肉碎炒蛋過癮,我諗我會試整呀


番酒店,之前無寫,其實晚晚都食生果,呢度係三晚嘅份量,樣樣都good呀


最後想講,呢個旅程上左癮玩鑽石王,搭飛機玩,塞車玩,酒店臨瞓玩,D餸未嚟玩,食飽唔想行玩,我覺得我打得好叻囉


﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

第4日行程預告:冒住生命危險寫嘅旅遊日誌。。。
第一次見到未見過嘅“生物”,呢種生物天書無提,thailand fans都無提,位置係Lumphini park,一個唔使比錢入場類似維園嘅地方,你估我見到乜?

29 意見:

best actor said...

我們都玩鑽石王同cut rope 玩到阿媽姓咩都唔知。

largeheadboy said...

我又準時出現喇~~

嗰啲係菠蘿?切到啲花咁靚嘅?

卡臣 said...

未見過的生物?人妖?

naruto said...

best actor:
鑽石王係旅行必備嘅佳品呀

largeheadboy:
係呀,我都想知D花係天然定𠝹出嚟,好靚架

卡臣:
NO la

maymay said...

我估,係地下氹水你嘅倒影

naruto said...

maymay:
我呢D咪就係人善被人欺囉

瘋膏 said...

食食食食食! 我都like Ban Khun Mae, 又近又平又好食。
d相又影到好靚, 攪到我一早想食泰菜。

naruto said...

瘋go:
我揀嘅真係間間都唔貴架,仲好好味㖭

Ebenezer said...

開估未?係野生物?泰國雞?

naruto said...

Ebenezer:
唔開估架啦,聽日嚟睇啦,wow~
但點都唔係雞囉,大隻過你架

Phil Chan said...

I was in Bangkok last week. The mangoes were so sour. So I didn't go to Mango Tango. =(

L L said...

哇,食咁多,唔駛講又開個勁大架喇!

Tat said...

睇過你的行程,我跟你去好過跟我的朋友去囉。

ayclui said...

咁果d到底係咩生果呢, 彫哂花嘅?
大叔喺泰國似乎淨係喪食, 無買o野嘅?
生物, 斷估唔會係隻大猩猩/ 黑熊啩?

naruto said...

Phil Chan:
我喺生果市場買左兩個芒果,好好味唔酸喎

laulong:
bingo!

Tat:
so bad

ayclui:
菠蘿囉,窮家仔無錢買野:(

black lab said...

最尾打機張相...點解唔駛打格仔?

naruto said...

black lab:
靚野咪show比人睇囉,咁都唔明

Mr. W said...

科莫多龍----

l.minor said...

d菠蘿好靚呀!

另外,Body tune係我至愛,上次一按舒服到訓著,按完先醒返,好似重訓到打鼻鼾!

你話係Lumphini park見到,好多泰國大隻佬係度做gym?再加印度yoga?

naruto said...

Mr. W:
咦!有人知喎,你見過呀?

l.minor:
我都訓到打鼻鼾

Mr.W said...

我都係睇電視好似係胡慧沖既節目有講過~ 我都有D驚 所以唔敢去但又好想睇下LOH--- 你有無餵野佢食呢?

naruto said...

Mr.W:
梗係無啦,真係好大隻架,你估真係唔驚架

Mr.W said...

我3月會去2趟BKK,點都要探下佢,帶D咩去餵佢好呢?

naruto said...

Mr.W:
林珍珍豬屎條

Mr.W said...

好, 佢係肉食性既,應該會食,佢唔食我即場食俾佢睇--

naruto said...

Mr.W:
話定你聽呀,佢平時行得慢,但可以好快架,唔好太埋呀

Mr.W said...

我會離10尺拋過去試探下先,希望有機會模下佢個頭--

naruto said...

Mr.W:
仲癲過我,條脷有毒,可以伸到成尺長,自己小心

Mr.W said...

我會執生,佢唔會舐我啩----!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...