Monday, January 31, 2011

一月功課﹣野草

呢個月差D交唔出功課,迫住喺一月最後一分鐘交,總算趕到,呵呵呵~

同十二月嘅功課一樣,都係想影D平時都會喺大家週圍出現,但被忽略嘅事物,今個月係。。。野草

野草其實好靚好靚,生命力又強,只要有少少空隙就可以生存,仲活得精彩㖭!

今次全部影直度,兩張一組。。。交功課啦~

1/左邊,一朵細到要用放大鏡至見到嘅小野花


2/右邊,沙灘都可以長出草,你話生命力幾強


3/左邊,夕陽+野草=perfect match


4/右邊,黑白+野草=蒼涼(唔係米倉涼子)


5/左邊,郊外最常見到嘅野草之一,細個以為係米嚟架


6/左邊,落地生根開花,係咪估唔到野草都可以靚成咁呢,擺喺花墟賣都得呀


7/左邊,不知名,似唔似蜂巢呀?(佢淋淋地,所以係淋蜂)


投票啦!鍾意邊組?
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
古語有云:野草燒不盡,春風方力申,咁就放隻歌贈下慶啦~~
方力申 - 拖拖拉拉

22 意見:

supageti said...

3 & 5 都鍾意 ~~~ :)

卡臣 said...

3 同 6 呀唔該

邪留丸~ said...

1同4呀~
唔該~ :)

Bean'z Lam said...

或許你是野花
偏我是野草

投哂全部呀唔該

largeheadboy said...

1 同 3 吖唔該~

我都覺得啲野草好勁,周圍都有,
例如簷蓬、巴士站頂、牆 la、地下階磚 la,我都諗過影一輯,不過得個講字又係~

lau2tang said...

3a同5b

naruto said...

to all:
戰況好激烈呀,3號領先呀

新鮮人 said...

真的全部都很美,

不過大部份係大光圈和近攝的,
如果多點其他形式就更完全了。

naruto said...

新鮮人:
我都覺得今次未到水準,要再加油

瘋膏 said...

我選3

星若 said...

我喜歡2。

TY said...

投3!

naruto said...

瘋go/星若/TY:
thanks:)

Phil Chan said...

Vote Group 2 and 3. Thanks.

naruto said...

Phil Chan:
thanks

black lab said...

全部都靚呀!我最鍾意1左。
「來年和來月請你盡淡忘,
曾共風中一野花...躺過。」

Maisy said...

uniqlo有naruto tee喎
http://www.uniqlo.com/ut/naruto/hk/

L L said...

組組都好靚,我鍾意 5 組多啲!

naruto said...

black lab:
咁鍾意野花,等我搵個月做埋野花啦

Maisy:
已買,呵呵呵

laulong:
多謝呀:)

maymay said...

1b

naruto said...

maymay:
雖然你投1,但3 win左

Anonymous said...

Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It truly useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you aided me.

Also visit my blog post; natural skin lightening

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...