Friday, January 28, 2011

傷*疤

十日前,曼谷酒店房間內,比個雪櫃門刮損左大脾,睇落傷口又唔深,得幾個細傷口,少少血,無理佢,水照游


跟住幾日,見佢好快結焦,但傷口四週紅紅腫腫;

到今日,D焦開始甩,但週圍仲係腫嘅,而個傷口由幾個傷口仔連成一線(仲要係粗線),睇嚟又多一度疤痕啦!

12 意見:

卡臣 said...

好man呀!多條疤

邪留丸~ said...

哎呀!
有疤呀!
咁ma會唔靚仔囉~

largeheadboy said...

整多條喺塊面仲 man 呀!

naruto said...

卡臣:
我覺得咁叫man囉,仲要係因為比個雪櫃刮親

邪留丸~:
咪係,好担心呀真係

largeheadboy:
你塊面大D,你嚟啦

maymay said...

發炎呀,搽俄羅立拎啦

新鮮人 said...

年青時疤痕很快會淡化,
年紀大了,
疤痕永遠不會走,
不過都無乜所謂,
男人嘛!

ayclui said...

大叔多條疤, 真係誇啦啦~ (好爛...)

naruto said...

maymay:
我好懶架,無搽,隔離有枝唇膏,頂住先啦

新鮮人:
年紀大了, 疤痕永遠不會走。。。。好到肉呀呢句

ayclui:
大叔果條疤,大過摩蘿差(同我敢爛吖啦)

l.minor said...

發炎呀!通常整親我會盡快”拿拿”佢,快d好呀!

naruto said...

l.minor:
平時都會,但喺酒店無野“拿”呀

小奧 said...

下次一定要謹慎處理,非常認真,因為金屬很多菌而你再浸海水,很容易惹上食肉菌,小心為上,要立即消毒。

naruto said...

小奧:
多謝關心,不過游泳池無海水,我都知我求其架啦,下次會小心D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...