Tuesday, March 23, 2010

Te

最鍾意食意粉,香港餐廳煮嘅成日都淋patpat,呢間話係日本過嚟架喎,開喺isquare,即試啦。。。

購票形式,全店白白淨,無姓鄭;意粉本身好食,但我揀嘅香草實在太素,無乜味


幾日後,約左客食飯,佢竟然又係揀返Te,一入去見到林一峰,個樣似食完好耐,坐喺度聽歌飲野;今次我揀左mushroom+cream+bacon,好味好多~

7 意見:

Tee said...

4樣就$138,下次約客嚟我間Tee食意粉,意粉唔會冧,又炒得有鑊氣,一定平過尼個價,最拿手係XO醬炒洋蔥叉燒意。

supageti said...

。。。。。。

largeheadboy said...

> 購票形式,全店白白淨,無姓鄭
唔明添~

maymay said...

我唔鍾意呢種裝修,唔係白就一定舒服,佢白得唔靚,好簡陋,唔係簡約,引唔起食慾,完。

KennyT said...

白白淨,無姓鄭 > 呢句有姓歧視成份

naruto said...

Tee:
naruto意粉小屋都唔錯,專長大雜燴炒意

supageti:
你露點即係乜?

largeheadboy:
白白淨,無姓鄭。。。呢D小學常識題嚟架喎,雖然廢左D

maymay:
幾似我屋企,都好簡陋,hehe

KennyT:
無,你敏感

爛 铜 said...

Te系 ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...