Monday, March 1, 2010

阿仔肉騰騰,阿妹好銷魂

阿仔阿妹個主人又旅行啦(真富貴),我又去餵貓啦!

無見兩個月,阿仔依舊肥騰騰,阿妹都大隻左,仲肥左個碼


阿妹識坐架喎,你睇下佢係咪肥左好多


今次兩隻嘢非常痴我,上次用零食玩具失敗,今次出招絕。。。。按摩;
阿妹主打按頭,最鍾意掃下巴,按到咕咕聲兼瞓埋喺我心口
阿仔鍾意按額頭,同埋按腳板,按到唔願走呀


無論我個袋放邊,佢地都要攪佢,今次兩隻野仲坐住㖭,我點走呀?
一話走,佢地啤我呀!


哇!成身毛,下次唔著黑衫嚟

15 意見:

Leo said...

有賊入咗屋喎!

陳娃 said...

果兩對精光眼想點

naruto said...

Leo:
咦!浦頭啦

有無咁好嘅賊呀?

WWW:
好耐之前寫過架啦。。。眼部火燄炮,meow

詳情請睇番http://edwinor.blogspot.com/2007/11/blog-post_17.html

supageti said...

雖然我驚貓貓,不過唔否認有時啲貓貓都好可愛既 ~~ :P

卡臣 said...

第二張相
隻貓的貓頭好像貓頭鷹

我講緊乜呀?

ayclui said...

恭喜你啦, d 貓貓認得你, 鍾意同你玩呀~
額頭同下巴逍常都係佢地 d "死穴"...^^

naruto said...

supageti:
貓都好驚嘅?

卡臣:
飲左red bull變貓頭鷹

我答緊乜呀?

ayclui:
一陣再過去按佢個死穴先

瘋膏 said...

亞妹暴脹...老豆俾好多佢食?

ayclui said...

咦? 阿妹瞓喺你心口果張相...我睇到係阿妹用奪命鉸剪腳 "夾"你條頸喎...^^

KennyT said...

好得意好可愛的貓咪﹐你不要污辱貓咪呀

naruto said...

瘋go:
又未算暴脹,佢其實唔係好食野

ayclui:
佢最鍾意搵佢個蘿柚隊住我塊面呀

KennyT:
太過份太過份,當我咩呀?會污辱貓咪架咩!

unknown said...

唔知點解,見到依兩隻可愛貓仔,好想邀請佢地同我5隻貓玩自由博擊.....XDXD

naruto said...

馬田亨:
自由博矇得唔得?

邪留丸~ said...

你就好喇~
又可以同佢哋玩喇...
好想同阿妹玩呀!!!
>~<


p.s :依家我要係公司部電腦,
先可以睇到+留言...T^T

Artman said...

多謝你令兩隻貓比兩位主人更出名!! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...