Wednesday, March 17, 2010

一個貓痴的故事

上星期提過一個貓痴,佢隻貓有病(消渴症),佢要每小時餵佢飲水一次,即係瞓落床,一瞓著鬧鐘響又起身,我鬧佢痴鬼線

以前,我,我家姐,佢D朋友去日本旅行,都會幫佢買某牌子貓糧嘅某一隻味,買錯左,佢隻貓係唔食嘅

又試過,佢一定要用某一隻牌子嘅貓沙;一次,貓沙缺貨,換左第二隻品牌,佢話唔去就唔去,攪到貓痴通樹撲貓沙,結果撲入元朗先買到包細嘅,一放落佢個厠所,佢即刻標入嚟,貓痴形容為山洪暴發。。。

噚日同家姐細佬口中得知最新情況,話消渴症已經攪掂,唔駛逐個鐘餵水,但因為佢隻貓已老,又神經質(我話真頭係神經),夜晚唔瞓,貓痴一瞓,佢就起勢meow佢,但佢又聾,meow得好大聲,結果比鄰居投訴,而家貓痴每晚要5:00am至7:00am等隻貓瞓,佢先有得瞓。。。

我同家姐講:係佢先做到,痴線架!
家姐話:咁你要代入同佢諗,佢當佢係屋企人,屋企人有事,點會唔幫
我望住我家姐同細佬:咁我賴屎你係咪幫我執呀?

佢兩個:。。。。。。

而當時我地食緊自助餐,一個食緊咖喱, 一個食緊朱古力蛋糕

11 意見:

Ogake said...

貓癡心地好好呀~
你家姐都係~~~~

卡臣 said...

是有責任心的表現
有啲人怕麻煩
棄置貓於街頭

Tee said...

我係你屋企人嘅話會咁答你:

如果你賴咗,自己又清潔唔到,一定幫你。不過好唔希望有D日出現。

naruto said...

Ogake:
我唔係咩而家?

卡臣:
係怪佢自細縱壞佢

Tee:
多謝咁認真比個答案我

largeheadboy said...

我家姐隻貓已經訓練到唔駛用貓砂
齋報紙就搞掂~

supageti said...

你好乞人憎!

maymay said...

"一個食緊咖喱,一個食緊朱古力蛋糕"
我肯定你係為左劇情需要而老作嘅!

Artman said...

我都覺得係老作既...
呢個位好鬧劇feel

託賴阿仔阿妹都仲乖乖地, 希望佢地變做老貓時都係一樣, 咁就會佢地, 亦都係我地既福氣.

naruto said...

largeheadboy:
有D識坐馬桶㖭

supageti:
多謝

maymay:
佢地真係食緊喎,其實我都食緊

Artman:
連你都覺我作野,攪錯呀

本性乖,唔會衰得去邊,放心啦

lau2tang said...

想問貓痴要唔要上班?
佢捱唔捱到?
我公司都有個十級貓痴,兩公婆無兒無女,當的街貓係自己的仔女,每晚就煮定大鑊飯餵貓,自己嗰餐就求其買外賣就算。較啱鐘數,半夜兩三點起身去碼頭餵貓,風雨不改!除此之外,有時見到的貓病咗,又會足佢地去睇醫生,兼幫的貓做埋絕育手術,佢一個月的蓑養貓費用,夠係元朗供一層一千呎ge樓,但佢話佢無悔喎~

naruto said...

lau2tang:
貓痴屋企工作㗎

佢都無悔架!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...