Tuesday, March 30, 2010

讓我照顧您



聽日預告:影到D勁野,不過需要家長陪同觀看。。。

21 意見:

unknown said...

嘩,搞到我好期待聽日wo~~

Tee said...

你得閒行開大埔呢頭執我返你屋企照顧下,我食好少嘢。

Ogake said...

我又要~ 我等緊闊太包養呀!!

casper said...

可唔可以順手照顧埋我?

largeheadboy said...

好似話有毒架
唔好唔覺意吞咗落肚呀!

係呢,順手執埋我喇就~

卡臣 said...

我已經叫定我家長
等你今天的新作

supageti said...

我都好想有人照顧 ~~~

naruto said...

馬田亨:
唔好噓我就得啦

Tee:
你都忽忽地,後生細仔搵人照顧

Ogake:
你都忽忽地,後生細仔搵人照顧x2

casper:
唉!你都忽忽地,後生細仔搵人照顧x3

largeheadboy:
你照顧人就差唔多,唔後生細仔都咁,仲衰

有毒架?啱我,呵呵!

卡臣:
我仲寫緊。。。。

naruto said...

supageti:
你一早搵到啦

ayclui said...

執咗番屋企, 以後跟我, 我會好好照顧您...

嘩, 好鬼 man 啊...呢d 說話(大話) 可以氹死女...

等你今天的勁作~

unknown said...

i wonder why brother naruto become so romantic once i saw the topic...

naruto said...

ayclui:
我突然覺得今晚篇野實比人鬧

馬田亨:
從來無人話過我romantic

maymay said...

又影d咁靚嘅相引人,咁樣好容易會叫GF1跟我番屋企俾我照顧架喎~~

個版頭冇左你會唔會好d呢~^o^

naruto said...

maymay:
我已經縮到咁細,都投訴。。。

Sun Sun said...

唔知點解對聽日你post出嚟嘅嘢有不詳預兆。

naruto said...

Sun Sun:
不詳預兆。。。咁大吉利是架!

邪留丸~ said...

期待佢嘅成長~
記得影吓佢嘅成長過程,
得閒擺係個blog度呀~
好嗎...?

kateyip said...

鐘意寫卜既男仔, 有分加 !
識影靚相既男仔, 有分加 !
鐘意種花既男仔, 有分加 !
識講笑話既男仔, 有分加 !
鐘意浪漫既男仔, 有分加 !
識得預告既男仔, 有分加 !
.
.
.
.
咁加法, 好易滿分架喎~

查實火影大大,你响冰度執架 ? 我都想執番 d 種子喎!

kateyip said...

係喎 ~~~ 換咗個卜頭相喎~~~
好型呀 ~~~~~~~~

naruto said...

邪留丸~:
仲未出芽,我會放上嚟架啦:)

kateyip:
係鍾意,唔係鐘意,扣分

唔可以叫男仔啦啩,叫叔叔啦

種子喺華富行上置富執嘅

kateyip said...

嘻~~被你捉到寫白字添~~~

咁橋既!!! 你係叔叔呀?我係 ee 喎~ v.*

華富行上置富<-- 呢條路易唔易行架? 被個路線圖我可以嗎 ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...