Monday, March 22, 2010

華富邨三不思議事件

一。八字波

草地出現巨型圖騰,外星人襲華富邨?呢個圖案解作八字波定係無限大?定係無限大嘅八字波呢?真係一個謎!


咦!原來海面都出現同樣圖案,好玄!


二。滿天神佛

海旁放滿福祿壽觀音釋迦牟尼關公多仔佛,對住個海;點解會有咁多?


呢堆仲放到出海,咩野人放架呢?真係一個謎!


三。恐龍襲地球

Over, Over~好大隻紅色恐龍出現南區海旁,一定係想侵略地球,梅比斯,快D嚟拯救南居嘅居民呀!點解恐龍咁多地方唔揀揀南區,咪又係一個謎囉!


有無人解得開呢三個~~謎?

12 意見:

eric said...

個八字仲有一點添,不過好似歪咗啲。

largeheadboy said...

其實十八區每區都有啲不思議嘅野
下個禮拜不如你去發掘油尖旺吖~

Karvitz said...

2 - 我聽說過瀑布灣呢個位係用來俾人送走屋企曾經供奉過的神,但點解咁多人要送走呢d 滿天神彿,咁就唔知。

1 - 宣傳緊八達通。

卡臣 said...

講起外星人
我記得California Fitness
曾經有個print adv 話:外星人專吃肥仔, 所以要keep fit,
好無趣呀

ayclui said...

三. 恐龍十成十借咗大耳窿無錢還, 比人追到華富仲淋埋紅油啦, 睇佢個樣都未驚完呀~

maymay said...

以前大埔道近沙田花園有一段路,都俾人棄置左好多佛像响路邊,一般政府都唔敢郁佢地(可能怕觸怒神靈,我估),後來修路(我估)先至清理晒。

supageti said...

謎你個頭!

naruto said...

eric:
你唔講都唔覺,呵呵

largeheadboy:
好得閒呀,你估我

Karvitz:
係囉,神喎,點解要送走?

哦!原來係一架大型嘟嘟機

卡臣:
點解剩食肥仔,肥妹呢?呢D咪就係性別歧視囉

ayclui:
佢紅得好靚呀,真係恐龍中嘅表表姐呀

maymay:
大圍都曾經有,但唔夠呢度多,多到有D嚇人

supageti:
謎番你隻腳!!

KennyT said...

第一張係咪真嫁?定係你故弄玄虛?

菲律賓長灘島個海灘中間有個小島﹐個小島上擺左個神像﹐不過係聖母瑪莉亞...

naruto said...

KennyT:
真架,我幾時呃過你呢?

望海觀音果類我明, 一堆就唔明

unknown said...

佢地原本有瓦遮頭,不過俾無良地產商迫走左
而家只好.....

「望著海一片,滿懷倦無淚也無言.....」


嘩,爛到我..

naruto said...

馬田亨:
許冠文D爛gag係咁上下:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...