Wednesday, March 24, 2010

如果中六合彩

前言:呢期金多寶咁勁,中左真係可以un un腳,寫呢篇嘅時候仲未攪珠,發下白日夢氹自己開心。。。

中左咁多錢,開心到唔知點算,話唔話比人聽好呢?會唔會有人嚟“喉”我D錢呢?點用好呢?

將獎金分十份,

一份做善事捐左佢,邊個機構好呢?

一份比父母,一份比家姐細佬

半份拎嚟幫朋友

半份請哂一班朋友一齊去旅行同食餐勁嘅(諗起都興奮)

兩份拎嚟開舖,賣自己嘅設計(中左六合彩反而發展事業,幾神奇)

剩番四份留嚟投資+同另一半養老用

另外,會即刻放假,休息一年;呀!我仲想買多層樓,執下個樣,買鏡頭,買iphone(咦!呢樣其實唔駛等中六合彩)

其實係咪個個人都會發過呢D白日夢?都會諗定D錢點用?中幾多至夠用一世?中幾多就退休?你有無?


後語:請過隔離睇埋ogakewww,今日係三台聯播,勁呀!

17 意見:

Ogake said...

你好有計劃呀~ 又好全面~
你係邊間保險公司架?
其實我對錢係無concept架~ 所以真係無諗得咁仔細~

largeheadboy said...

有冇中到呀咁?

禮拜日同屋企人都講六合彩
我話中咗一人畀一百萬~

卡臣 said...

如果我中咗
我會全數捐哂
so, 天啊, 讓我中呀!

casper said...

咩事又玩三台聯卜??

maymay said...

中左先算啦,依家中三個字都鬼死咁難呀!

舊公司個老闆娘成日中六合彩,有次仲中左個四獎添,都唔知乜野命黎架!
不過呢d人中乜獎都冇用,發財唔立品!

naruto said...

Ogake:
我對錢都無concept,駛錢就有

largeheadboy:
中兩個字:(

你係咪大家族有40個屋企人果隻?

卡臣:
捐哂做乜呢?捐比自己呀?

casper:
我想廿人聯卜,你幾時寫番?

maymay:
開白日夢嘅過程開心嘛,咪發下囉

發財唔立品,隔肋底生疹

KennyT said...

6000幾萬拆開10份﹐每份都有600幾萬﹐1300萬用黎搞生意? Wow好man呀﹗

supageti said...

我會冷靜一年之後再打算 ~~~ 依個年頭唔過千萬都唔可以即刻退休 ~~~

Alan So said...

我中咗廿皮!

可以安排點樣用呢????

naruto said...

KennyT:
中幾多錢都係咁拆,可能中500萬呢!

好man。。。。yeah!

supageti:
千萬。。。點搵呀?

alan:
照分十份,兩蚊買旗。。。。

ayclui said...

我中一個字咋...
如果我中咗六千幾萬, 梗係比一個月通知公司, 然後日日返去玩串個party...之後去日本買塊地耕下田...香港又買幾間豪宅炒下咁囉...^^

kateyip said...

我其實睇左你個卜好耐, 睇舊文時, 唔知留言你會唔會睇到, 所以無留, 不過真係好有娛樂性, 好好笑, 我仲追緊 d 短篇故仔,
讚 !!!!
再多謝你大富翁既照片. ^3^

naruto said...

ayclui:
中左去耕田?好野

naruto said...

kateyip:
留言喺舊文,我都睇到架,有mail通知架。。。多謝收睇!

supageti said...

千萬。。。點搵呀?等天跌落黎樹生出黎或者中六合彩 ~~~ :P

eric said...

好多中咗彩嘅下場都好凄慘㗎。尤其喺後生中嘅。最近有個廿幾歲嘅自殺(中之前係冇問題㗎,佢講到明喺因為中獎)。前排美國有個中獎人被謀殺。有好多仲破產添。

最重要喺中咗唔好俾人知。親人都唔得(會漏口風。不過好難瞞著親人)。一定要保持返工。唔好亂買無謂野做無謂事(會泥足深陷)。要寫定遺囑。唔喺做生意嘅就唔好亂嚟。捐俾慈善機構都要小心因為會好煩。最好都喺做晒長線投資,買磚頭收租etc。早啲退休。死咗先捐出去。

哈哈講到似層層咁。。。

naruto said...

eric:
我係理智人,中左都唔會出事嘅

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...