Tuesday, March 9, 2010

多謝Artman

星期日晚有人請食飯,食5樓;幫下手餵貓啫,咁重手嘅。。。


我食左個3 Courses,D名水蛇春咁長,個黑豬真係好好味呀!
Warm mixed organic mushroom and portobello with garden green salad, balsamic vinaigrette
Grilled U.S. Kurobuta Porkloin (Six Point Farm) with Beans and rosemary sauce
Lemon tart with green tea gelato and sour cream sauce



麵包係得嘅,又比人考用咩粉,一食就知啦,美國粉呀!
Alan問:會唔會係用意大利粉(真係好爛)


Artman都係3 Courses,Alan食Tasting Menu(有6個Courses)


其間講左個笑話,tasting menu即係任由厨師發板啦,咁佢會問你有乜係唔食架?

如果係我,可能寫到10:00pm都未寫完,呵呵!

多謝Artman!(幾咁首尾呼氣呀)

11 意見:

Tee said...

你人品真好,又有手信,又有人請你食飯。
我要半夜戎睇尼個blog。

largeheadboy said...

呢間成日都想嚟食
好似好吸引咁~

Fun said...

我也愛5F!它們的周日賓廚是很值得一試~

最近掌舵人在同一大廈開了一家專吃牛扒的,也很想去呢~

阿ta said...

叫佢養多幾隻丫,我黎幫手呀~~

naruto said...

Tee:
人品好,一時時架咋,可以好衰架

largeheadboy:
幾好喎,啱撐枱腳

Fun:
周日賓廚。。。。好吸引喎

專吃牛扒。。。。打中我果瓣喎,叫咩名?

阿ta:
養幾多隻都係一個人餵架啦

邪留丸~ said...

大叔~
你好幸福呀~
有咁多人鍚~
^^

naruto said...

邪留丸~:
幸福,我認架!

Artman said...

唔使多謝我, 見到你對阿仔+阿妹既愛心, 你應得好餘啦..
識首尾呼"氣"...我唔識喎.

naruto said...

ARTMAN:
首尾呼"氣"。。。係喎,打錯字喎

呢排D貓狗好痴我呀,頭先番嚟比同lift隻歌姬攪到成手口水

Ogake said...

你向Artman首尾呼氣?
Wow~ 係餐廳? Wow~ 好嚇人既場面呀!

naruto said...

Ogake:
打錯字呀,賤人

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...