Wednesday, March 10, 2010

再會了,快獸

一日,快獸見到阿妹


玩得好開心,仲玩騎貓㖭


點知。。。


再會了,快獸

19 意見:

unknown said...

依篇,我鍾意呀XDXD
不過點解你唔救佢呀?

卡臣 said...

快獸R.I.P.
嗚~嗚~

Anonymous said...

為快獸默哀, 希望它早日重生~~~

Tee said...

其實係唔係有兩隻快獸公仔? 灰色同埋這一隻已故的?
定話photoshop effect?
唔知之前有冇人問過?
或者邊一編blog有影過快獸跟影子快獸的twins相?

邪留丸... said...

呀!!!!!
唔好呀!!!!
>o<

代快獸講....

嗚...嗚...嗚...
T^T

largeheadboy said...

可能快獸從此有好日子過啊~

Ogake said...

樂極生悲~ 唔知阿妹有無哽骨呢~

naruto said...

馬田亨:
影完咪救囉

卡臣:
佢真身係快獸C.I.D.

Anonymous:
我諗諗佢

Tee:
梗係唔係photoshop la,我有五隻,搵次一舖過show出嚟啦

邪留丸...:
好味!!!!
勁好味呀!!!!!

代阿妹講。。。

largeheadboy:
你寫童話故事結尾呀?

Ogake:

ayclui said...

呢篇我都鍾意喎...不過個結尾好似未完: 應該一係就快獸甩皮甩骨咁攤喺地度, 一係就亞妹咬咬下, 快獸用眼射d 死光出o黎, 嚇到亞妹夾住條尾走...哈哈哈~

maymay said...

自編自導快獸演~@@

supageti said...

陰功囉 ~~~

naruto said...

ayclui:
完架啦

maymay:
漏左阿妹呀

supageti:
你個blog加左星星後我就留唔到言啦

supageti said...

我部 iPhone 一開自己個 blog 就即刻走番出去 main menu 度,download 果啲 apps 直情死晒添呀 ~~ 哈哈 ~~

naruto said...

supageti:
仲哈喎,快D搞番掂佢啦

KennyT said...

呢篇好dramatic

supageti said...

我鍾意啲星星呀,諗住玩多幾日先嫁,不過既然你投訴,唯有 KO 佢啦 ~~

naruto said...

KennyT:
讚定彈呢?

supageti:
為左我摘星,呵呵

阿ta said...

最鐘意呢D 可愛POST! 續集丫~~~!

naruto said...

阿ta:
續集得番阿妹,快獸失左踪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...