Thursday, March 18, 2010

我的工作網站

重新整理自已歷年工作上嘅作品,勾番起好多回憶。。。

有空過去睇睇,比下意見。。。我的工作網站


ps:多謝朋友幫忙,如果唔係,我整半年都整唔起

24 意見:

Leo said...

半粒鐘都冇人蘇喎...

supageti said...

Giant Communication 係你個大寶號牙?

naruto said...

Leo:
咪有你覆囉

ps:呢篇咁嘅主題,你覺得會多人蘇咩?

supageti:
係呀

Tee said...
This comment has been removed by the author.
Tee said...

之前去過八黎啦。

廢噏: 唔知你個studio請唔請學徒? 請我做徒弟之後,過時過節,我唔會送禮俾你,你唔需要擔心有人請你飲齋啡。我哋會一對好清廉嘅師徒。

意見: 鍾意個background,about 一click都無嘢睇。

Ogake said...

你個新網整得好靚~ 好方便俾人地一次過睇晒你既作品~ 我俾五個叻!

Tat said...

你可以係
Posting -> Edit Pages -> NEW PAGE
做新page,可以做到十頁,唔使吓吓開post呀。

Tat said...

點解你唔加番D watermark係D圖上面?

largeheadboy said...

厲害啊!

唔知關唔關事
我覺得 load 得慢啲
同埋個背景睇到有啲頭暈~ @@

best actor said...

好靚同好專業。如果有生意或有人要design﹐會記住你﹗

問題﹐點解首頁giant communications 畫面闊長唔可以 fit 落一個screen﹐要scroll 右先睇到全相? 定係因為我個screen細至有呢個現象?如果係﹐請少理。 :o)

naruto said...

Tee:
裝修期間你已經去,你可能仲去得早過我D客

師乜徒呀?點敢呀?你做呢瓣架咩?

個網未完成,仲每執D執D,about...就係未做囉

Tat:
諗過,但十頁可能唔夠

watermark...係噃,無諗過㖭

Ogake:
滿分係一千呀?

largeheadboy:
我呢邊唔慢噃

背景。。。我幾鍾意架喎,你暈多陣啦

best actor:
如果有生意或有人要design﹐會記住你﹗。。。。多謝先,不過你喺無電公咁遠喎

我自己睇同去朋友度睇都fit,唔同screen啩

Jerk said...

讚呀!
但版頭個字唔夠出喎.

maymay said...

咁叻仔,契左你做細佬啦~^o^
(小心俾人抄襲作品呀~~)

casper said...

好靚, 岩岩睇完!! 加油!!

naruto said...

Jerk:
多謝!我諗諗先。。。

maymay:
哇哇哇!上邊就師徒,呢邊又細佬,感動。。。

casper:
你都越嚟越靚

black lab said...

靚、專業...等等讚美嘅字眼都俾上面d人用晒喇,我唔知再講咩好。
不過,
真係好靚、好專業,包括個網站同埋你d design。

cwLoretta said...

Wah.. 好靚呀! 好Pro! Add oil la!

naruto said...

black lab:
當面同我講吖,唔該

cwLoretta:
一千個多謝

卡臣 said...

好!靚!呀!
向你致敬

邪留丸~ said...

睇完之後...
都係鍾意你設計嘅T
一句講晒~
型!

^^

unknown said...

火影大哥:
你‧太‧強‧了

naruto said...

卡臣:
聽聞。。。你好勁喎!

邪留丸~ :
果瓣養左我咁多年,鬥智鬥力㗎

馬田亨:
無咁嘅事!無咁嘅事!

phyllis said...

勁人!

naruto said...

phyllis:
唔勁架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...