Friday, March 19, 2010

買六合彩

我買六合彩。。。。

1. 無金多寶,總係覺得中左都好似唔夠使,唔買

2. 排隊鍾意排4同7號窗

3. 窗口除左揀number,都會睇賣飛個阿姐個樣醒唔醒目

4. 如果前面慢吞吞/買極唔完/插隊,會諗覺得無運行,實唔中啦今次

5. 賣飛阿姐加句”贏多D“,聽落真係開心D

6. 以前MAC機上唔到馬會網站投注,而家係咪依舊?

7. 每次都買電腦七個字複式,真係好貪心

8. 試過同阿姐講電腦七個字,佢比錯電腦六個字,照買,因為。。。“唔通整定頭獎係我嘅?唔買一陣果張中,咁咪衰哂”

9. 覺得自己總會中一次頭獎

10. 成日諗“中左D錢點用好呢?”

11. 每次都好似今晚咁。。。又唔中


以上十一項,你唔中哂都中一半啩?

17 意見:

Tee said...

以前MAC機上唔到馬會網站投注,而家係咪依舊 -- apple好好唔想人賭博,同佢掃 咸app一樣。

Leo said...

上集後勁凌勵喎!呢集又未有人蘇...

meilaiying said...

10. 成日諗“中左D錢點用好呢?”

我都係呀''

日日諗tim呀~~

black lab said...

哈!你今次跌眼鏡喇!我,
一‧項‧都‧唔‧中!

因為,
我係唔買六合彩嘅!

哈哈哈哈哈哈哈哈...

Anonymous said...

成日諗“中左D錢點用好呢?”

Get my dream house!!

supageti said...

諗咁多做乜唧?當做善事咪開心囉 ~~ ^o^

largeheadboy said...

希望在明天!
聽日又有好多錢呀!

naruto said...

Tee:
激氣,忍我入會,又唔送遮,又用唔到

Leo:
咁緊張做乜?

美麗瑩:
又有得諗啦,仲未有人中

black lab:
今期買吖

Anonymous:
我實去旅行去到飽

supageti:
呢樣都會諗嘅

largeheadboy:
yeah!加油呀

maymay said...

我淨係諗中左點用~
做善事、買大屋、去日本去到飽、請大家食阿一鮑魚。

Alex said...

買六合彩可以跟我阿爸買呀...

佢買親都只係中隔離嗰d number,買九號就開十號,買廿五就開廿四廿六...

我成日覺得睇住佢買嘅號碼落注就好易中 :)

naruto said...

maymay:
我唔駛鮑魚,請我食和牛

Alex:
你試下,睇下成績點

Ogake said...

我通常係自己係機買的, 唔使排隊, 中左D錢又會自動pay入我個咭~
但咁多年~ 好似最多只中過$120~
夢~ 早幾年都有發~ 但發得多都明白只係夢~

Tee said...

我記得我都填過form開account (我死響個好煩既嬸嬸手上),不過無俾bank account資料,所以冇activate。

Artman said...

咁4同7號窗都唔開你會唔會唔買呢?

"覺得自己總會中一次頭獎", 你落街小心d啦.

朱朋 said...

我最叻中過三獎, 仲係去到投注站對票, 個姐姐先話中左喎.....HEHEHE

ayclui said...

六合彩...最叻中過$320...唉, 我唔駛中頭獎o架, 五百萬就夠啦...呵呵呵~

naruto said...

Ogake:
夢想會成真。。。

Tee:
咁有無贈品呀?

Artman:
最好果兩個no啫,唔開都買

原來你咁黑心

朱朋 :
你就好啦

ayclui:
五百萬我都夠...呵呵呵~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...