Tuesday, March 16, 2010

撥著大霧默默地在覓我的去路

夜晚過尖咀,見咁大霧,梗係搭小輪睇下咩環境啦。。。
D霧吹到入碼頭,望過對面海,真頭黑鬼掹掹;廣播不停話,船期會疏D,隻船又慢D
揀船頭坐,一開船,環境係咁嘅,對面suppose係尖咀嚟架


啱啱離開碼頭,影返港島係咁嘅


搭左一半,有船經過,對面得番K11


上層職員全程企喺船頭,一見有船,佢就大嗌:左邊有船呀!哇,咁原始嘅!不過,廿尺對外嘅海面真係黑色架!


安全到埗,望返過港島,清楚好多,但睇海面層霧,我地就係入左入面呀!驚呀


回程再搭,又係呢個阿叔喺度嗌,今次仲驚。。。
佢嗌:右邊呀,呢個八號碼頭嚟架

真係奇總旅程,奇異經歷,但而家呼吸心口囈住,關唔關事呢?

12 意見:

supageti said...

我個心口肯定囈過你 ... @@

卡臣 said...

第一張相
以為david copperfield 變走香港島添呀

naruto said...

supageti:
你個心口有乜事呢?

卡臣:
你咁講,張相即時型左呀

black lab said...

嘩~~ 都仲係咁大霧?睇吓呢兩日返到嚟hk有冇咩奇景睇吓先...^.^

unknown said...

個名噤有詩意ge?
火影大哥有心事?

largeheadboy said...

大霧到吖~
不過就剩係得海中心至有咁得意嘅......

supageti said...

賣下廣告先:要密切留意我個卜(希望儘快 update 到),嘻嘻 ~~~

maymay said...

好有冒險精神喎,
結果咪就係肺氣腫囉~~^o^

naruto said...

black lab:
歡迎歸家,但今日天氣轉啦喎

馬田亨:
睇得出我有心事,咁勁?

largeheadboy:
D霧根本包實中環碼頭,連小輪個阿叔都話未見過

supageti:
咁緊張?

maymay:
人大左咁毒嘅

unknown said...

睇得火影大哥個blog多,個人都醒目左!
今日個天好返好多喇,開心啦!

naruto said...

馬田亨:
睇我個blog點解會醒目左?

今日陰天喎。。。。

unknown said...

個人轉數快左~XDXD
今日我返學有一刻係好天ga!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...