Saturday, March 20, 2010

拆利是

咦!有D窮㖭,點好呢?呀!我未拆利是

廿九封,對無工返無同事嘅我,已經算多啦


呢個利是封好靚呀!


幾十歲仲有利是𢭃,真係有D面矇


12 意見:

卡臣 said...

錢洗咗才叫錢

Bean'z Lam said...

一千lor
我真係好耐未收過1000
企cashier都冇收過====

maymay said...

收利是咁開心,典會面懵呢~~

Tee said...

你嗰studio的學徒有冇開工利是?
我使剩兩封,呢度都無同事,我最大嗰兩封回增俾屋企交呢一、兩個月internet.

cwLoretta said...

hehe.. I used to do the same thing when i was young with the Lai See : ) but never took pics of the $ : )

KennyT said...

幾十歲仲有利是��,真係有D面矇 》我唔怕面矇﹐如果你怕我係可以幫你代收的。

naruto said...

卡臣:
我嘅concept,儲起都係錢

Beanzzz:
咁大張梗係屋企比啦

maymay:
我怕醜

Tee:
邊有資格收學徒。。。

cwLoretta:
Lai See令我諗到第二樣野喎

KennyT:
你好野!

ayclui said...

二千幾蚊喎...慳慳地夠用到月尾啦...我工返有同事都係得千零蚊咋...真係入不敷支呀~

naruto said...

ayclui:
我夠用兩個月啦,呵呵

supageti said...

乜事我果兩封影得咁肉酸?唔放大都搵唔到 ~~~

Alan So said...

我今年派咗三千幾,竇咗二千五百幾加埋係老細屋企玩射龍門贏咗八百,算打個和啦!

但係我總係覺得你呢一篇博文有種如有類同實屬巧合嘅感覺!!!

naruto said...

supageti :
唔好意樹,影得唔靚

Alan So:
係啊,人寫我又寫呀,呵呵

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...