Monday, March 15, 2010

A single man



想睇,就抽到飛,勁開心!


*戲好睇,拍得好靚,粗微粒,close up,慢鏡,簡單color tone,每個鏡頭都可以獨立欣賞
*主角副眼鏡好正,好想買一副
*著住白恤衫黑呔踎塔好型,一陣出去買番件恤衫先
*成套戲好花樣年華,不過一個屬於夜晚,呢套屬於日頭
*Julianne Moore隻手D雀班真係多如恆星.雀班與正常皮膚比例去到4:6,蔚為奇觀,值得買飛入場
*sound track要買,開工聽一流
*中段有悶場,前一行左方傳來強勁鼻鼾聲,笑爆
*曹敏莉坐我前一行左方,好靚女
*套戲一完,曹小姐與男伴第一時間走,點知去錯出口,開唔到門,有D𤓓
*睇完single man,品味都升高(好爛)

呢套我比8分架

14 意見:

13elle said...

勁鍾意粗微粒, 睇完個Trailer都已經要Like一Like This!

卡臣 said...

教授的三個男人:
過去:16年lover
現在:西班牙少年
未來:學生
其中以那個西班牙少年最靚!

best actor said...

Tom Ford 的處男作是唯美精品﹐希望佢憑著這部片的口碑及成功﹐能有其他作品成為一個長有長做的導演﹐拍多一些ARTHOUSE 寵兒。奧斯卡當晚都有不少人著TOM FORD 牌子的禮服。

陳娃 said...

你又話悶 ..

largeheadboy said...

尋日諗住去睇
但又怕去到戲院無乜好位
誰知返到屋企 check 原來都仲有位
下個禮拜喇~

Karvitz said...

查實我睇咗。

一向都喜歡 Colin Firth,今次在戲裡面真係見到佢唔同咗,最起碼成個身材細咗兩個碼,面又瘦咗,直到最尾去返餐廳撞返個學生,生命又有返顏色,佢個樣先正常返少少。

我又覺得前半段實在太靚,唯美得太過份,佈景及靚人靚衫都蓋過晒個故事,好彩最後都實事求事咁埋返個尾,總算唔叫做爛尾。

naruto said...

13elle:
以前就話用1600菲林影,扮moody,而家數碼機,唔通影完放落ps加noise咩

卡臣:
西班牙少年都算?靚?我覺得型咋

best actor:
佢自己又未必想長做呢

WWW:
悶場,兩段啫;OK嘅

largeheadboy:
睇啦,買埋佢套衫返工,型仔呀

Karvitz:
我又唔覺太靚,靚到蓋過晒個故事喎;個故事咁單簡,點蓋呀?

maymay said...

呢套一定要睇呀~~

Ogake said...

成日都中獎架你呀~
8分? 滿分係咪100呀?

naruto said...

maymay:
睇啦睇啦

Ogake:
參加三樣中得一樣咋

梗係10分滿分啦

朱朋 said...

我昨晚睇完, 有D"UP",但主角對愛情既深厚又頗感動,自殺過程幾好笑!

Tee said...

嘩!! 33.33% 或然率好勁。唔知你去賭羸嘅或然率有冇咁高。我支持(精神上)你去買眼鏡框,或者去試完post d 相上來睇 (photoshop又得),等大家幫你眼。

naruto said...

朱朋:
你套套戲都up架啦

Tee:
我睇番櫃桶,其實有副幾似,而家帶緊

Anonymous said...

Hi,

有一幕學生騎著單車同準備揸車離開既colin firth講野, 講完之後鏡頭再影返學生, 佢突然戴左副超, 我不禁驚嘆, 使唔使型成咁!

g

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...