Friday, March 26, 2010

環保。。。

近年環保組織經常提倡食少D牛肉救救地球,話原來飼養牛隻過程中,牛放嘅屁,每年會釋出四噸二氧化碳喎。。。。

但又唔係剩係牛會放屁,你夠放咯!

咁大家都支持環保,唔好放屁啦!(呢個偉論應該可以攞奧斯卡,呀唔係,諾貝爾至啱)

12 意見:

邪留丸~ said...

其實對環境破壞最大...
始終都係"人類"

largeheadboy said...

我地唔食牛佢地都會照放屁架喇!

邪留丸~ said...

係喎~
咁你記得唔好放屁lu喎~
大叔~
XD

naruto said...

邪留丸~ :
呢樣一路都知,根本太多人

ps:我其實好少放屁

largeheadboy:
咁呢個係供求問題,食少D自然養少D吖嘛

卡臣 said...

我驚我忍屁忍出病
醫藥費仲金

maymay said...

咁豬羊雞鴨鵝蛇蟲鼠蟻會唔會放屁架呢?

ayclui said...

呢排都有聽過有人提倡食素救地球,因為養牛羊要用好多地種草,佢地放屁又會釋出二氧化碳...食素呢我就未得,不過可以減少食肉.

kateyip said...

火影大大的確好勤力, 十足 d 小學生咁 "每日一篇", 嘻~~~
計我話呢~ 唔食肉都好既~支持少肉

naruto said...

卡臣:
忍屁會忍出咩野病呢?我好想知

ayclui:
唔好生仔救地球最實際

kateyip:
我本來都唔算多肉。。。

一日一篇,呢類廢話十篇都得,無人會睇啫

卡臣 said...

忍屁會忍出咩野病呢?
我諗:口臭啩

naruto said...

卡臣:
咁要用滴露漱口

eric said...

唔好意思要更正一吓。唔喺二氧化碳,而喺甲烷。甲烷引起嘅溫室效應喺比二氧化碳強廿幾倍嘅。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...