Thursday, March 4, 2010

大澳回憶錄﹣大牌檔嘅故事

我見人地D黑目瞳都分三集,我呢個大澳回憶錄一於變做長篇連續劇。。。。

第一話:大牌檔嘅故事

同學老死P係大澳原居民,好多年前,大班朋友入去住幾日,去到放低行李去麵檔醫肚,煮麵係個四眼後生女,麵檔個餐牌痴哂喺幅牆度,其中一樣係馳名豬手麵。。。

我:有無牛根河呀?

女:有呀

我:咁我要一碗吖

P:有無豬手麵呀?

女:有呀!

P:咁比碗魚蛋粉吖!

(全場dead air)

圖片係今年影嘅,得番個招牌咋



﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
同場加影,昨天觀賞人數。。。322?????玩乜呢?壞左呀?

13 意見:

卡臣 said...

322...無壞呀
我覺得唔只咁少添呀

Tee said...

P 喺短短幾秒改變了choice,真係 轉數快,計數快,
個時已經有 '衍x狀x茶'

largeheadboy said...

好似講緊鬼故咁~

supageti said...

去過無數次大澳,但記憶中除左名物茶果,好似無正晌樹食過野 ~~

naruto said...

卡臣:
平時150架咋,撞鬼

Tee:
以我認識嘅佢,根本唔係要豬手麵,只係口痕

largeheadboy:
要鬼故,大澳第二集啦

supageti:
最出名嘅齋舖賣雞都無食過?

casper said...

咁你幾又出"父親, 母親, 哥哥, 姐姐, 弟弟同妹妹" 上、中、下三集?

naruto said...

casper:
我無哥哥同妹妹,要寫佢地出三集應該幾好玩

平安鐘姑娘都可以寫三集

陳娃 said...

點呀大叔. 搵我過穚都起碼要link去我個blog到la .. haaaa

家下抄我ar

naruto said...

WWW:
linkED, 買你怕

Sun Sun said...

今次好認真, 齋誠意都攞A.

阿ta said...

去主持怪談啦............

supageti said...

咩係齋舖賣雞呢?

naruto said...

Sun Sun:
下?比A我?你都壞埋呀?

阿ta:
好,去應徵先

supageti:
大澳有間出名嘅齋舖,但係最出名係食雞

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...