Saturday, March 13, 2010

舊老闆請食飯

舊同事北京返嚟,舊老闆決定煮屋企飯嚟招呼佢,咁梗係有我份啦!

7:00pm去到賽西湖,即開餐;有魚有翅有蝦有菜有臘味有紅酒,好豐富,我其實唔好翅架,真心覺得碗仔翅好味D,但乜都唔食又太失禮啦!


飯後甜品仲精彩,朱古力餐,一路睇秋香一路掃,今次肥仔啦!

8 意見:

卡臣 said...

啲翅要用筷子夾嚟食!

supageti said...

我已經決定以後唔食魚翅 ~~

邪留丸~ said...

嘩~
見到都想食呀~
>v<

naruto said...

卡臣:
邊有咁誇呀

supageti:
我都係咁同自己講架,但人地請客,煮好哂。。。。

邪留丸~ :
最正係蛋糕呀

lau2tang said...

咁碟龍穿鳳翼又好唔好味呢?

邪留丸~ said...

其實我都覺...
蛋糕係最好味...
=3=

ayclui said...

你舊老闆真有米...有口福啊~
認同意粉, 我唔想再食魚翅啦,鯊魚好慘...

naruto said...

lau2tang:
好食,老闆好細心,用蠟燭喺下面暖住

邪留丸~ :
:)

ayclui:
我覺得乾瑤柱都好慘,以後唔食

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...