Thursday, March 11, 2010

GF1 下的阿仔阿妹

餵貓果幾日部GF-1比姐夫借左,食完5/F,上去玩貓兼影相

阿仔今日表現好呀,睇下呢5張,識望鏡頭,超靚仔










阿妹見到老豆,今次又唔理我。。。剩係掛住喪玩鞋帶同瞓住我個袋










-------------
噚晚同愛貓舊同事兼係我姐夫個妹食飯,佢愛貓程度去到咁。。。。
佢隻貓已經16歲,後生時已經癲癲地,老左耳仔“龍”左,而家就仲衰,有精神衰弱,腸胃病;要每個鐘頭餵佢飲一次水,即係話,夜晚佢會較鬧鐘每小時起身一次,OMG

佢以前隻貓又係咁,只肯食某日本先買到嘅貓糧,我去親旅行,半個喼就比左佢。。。

入正題,佢噚日睇完阿仔阿妹嘅相,話阿妹係英國短毛貓嚟架,不過可能混左種囉

另外,佢話佢鍾意喺人個肚行嚟行去,係細貓嘅天性,佢地想按摩阿媽個乳房搵奶食咋喎(咁大劑?)

10 意見:

卡臣 said...

阿妹好銷魂

邪留丸~ said...

點解可以靚成咁~
阿仔同阿妹~
好鍾意~好鍾意佢哋呀!!!!!
>v<

largeheadboy said...

係呀,貓貓好鍾意用兩隻手不停咁㩒你個肚~
唔係有自動飲水器嘅咩?

maymay said...

阿仔好精靈,不過我都係鍾意阿妹多d,係勁鍾意果隻~^^

maymay said...

GF1真係唔錯!

ayclui said...

鍾意阿仔第三張相 & 阿妹第四張相...^^

naruto said...

卡臣:
你就好頭痕

邪留丸~ :
點解可以靚成咁~。。。。因為我影囉,呵呵

largeheadboy:
你講每個鐘飲水果隻?佢一定要每個鐘飲水,佢自己唔會個個鐘飲架嘛

maymay:
阿仔有性格D嘅,兩隻都好乖啦

GF1。。。越用越順手

ayclui:
多謝:)

supageti said...

阿妹個樣得意啲啲 ~~~ :P

ayclui said...

阿仔有性格D --> 我揀阿仔~

naruto said...

supageti:
得意就阿妹得意嘅

ayclui:
阿仔勝在上鏡囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...