Friday, March 12, 2010

我的快獸

我其實有5隻快獸,彩色兩隻係一樣嘅,另外兩隻出得比較少;下次旅行帶邊隻好呢?


由第一次貪得意帶佢去倫敦巴黎,影番嚟嘅相除左寫blog外,全家都中意,結果平日出街都帶住佢,去親旅行佢又有份,睇番舊相。。。

原來佢已經去過倫敦巴黎東京長野北京曼谷高雄墾丁,就嚟夠出相集。

14 意見:

卡臣 said...

快獸遊世界
好!羨!慕!
即是好羨慕你遊世界

Tee said...

最右面嗰隻似田鼠扮快獸攝埋影團體相

naruto said...

卡臣:
距離遊世界有一大段距離呀

Tee:
好似係快獸女友嚟架!

unknown said...

點解搵wii做background?
唔通快獸都鍾意打機?

阿ta said...

好得意呀!!
你真係好鐘意佢咁喎。
我都有少少鐘意左kui。
佢幾歲?咩性格呀?

black lab said...

灰色嗰3隻企埋去橙色隔嚟,好似俾人用PS退咗顏色咁...

邪留丸~ said...

乜!?
快獸會有女朋友架咩!?

largeheadboy said...

好主意喎出寫真
有得露肚臍喎!

ayclui said...

我鍾意左邊手第二隻, 灰色 ~

Ogake said...

好有天線XXB既feel呀~ Uk~oh~
你身份証係咪都係用快獸個樣架?

naruto said...

馬田亨:
佢地平時就係擺喺wii後面個細架度,噚日影相,企哂喺枱就影,唔關wii事

阿ta:
我其實唔係好熟佢架咋,當初係家姐寸我話似我買番嚟

black lab:
真係得鬼閒張張用ps同佢轉色呀

邪留丸~ :
我都係聽番嚟架咋

largeheadboy:
可能受歡迎過佢套卡通

ayclui:
佢咪係第一隻進駐我屋企架囉

Ogake:
係咪想死呀?

CH Mak said...

最右一只执番黎嘎?吾同样既?

:)

maymay said...

撞鬼咯,快獸個女朋友貢醜樣嘅,睇落襯你多d~^o^

naruto said...

CH Mak:
快獸一出連你都出現,真係勁

有得執就好呀,而家買都買唔番

maymay:
咩意思?想打呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...