Wednesday, March 30, 2011

三月份功課(2)。。。生命*終結

一早安排好三月交呢份功課,估唔到發生地震海潚,拖到最後幾日,等氣氛緩和左至出街。。。。

呢篇唔係消極架,其實想正面探討下生命終結呢個主題,生命有長有短,有D生命可能得幾小時,幾日,幾星期,亦有可以過百年嘅;人算係長壽架,應該做D野幫下地球幫下其他人;

我亦都相信每個人嘅誕生都有佢嘅生存嘅目的同使命,你出世唔會係只要你hea食玩同埋講講講電話嘅,有無諗過自己嘅出現其實有咩野使命呢?諗下。。。

我地繼續生存,佢地就無咁好彩啦。。。

1/麻雀


2/蝴蝶


3/大烏頭


4/小烏頭


5/針魚


6/蜥蜴


7/濕地嘅細蟹


8/飛蛾


9/蟹


10/枯樹


11/最後呢張係舊相,之前出過,但加埋佢,呢份功課會完整D。。。蜜蜂


時間唔等人,問下自己,做左咁多年人,有無做過D有意義嘅野?無嘅,請由聽日開始。。。


舊功課重溫:
三月份功課(1)。。。快獸遊澳門的一天
二月份功課。。。香港の貓~寫真 1香港の貓~寫真 2
一月功課﹣野草
十二月功課﹣甩的藝術
十一月功課 ﹣ 遊 ● 棄
十月功課﹣請勿㩦犬入內
九月功課-城市密碼 ABC part1/part2/part3

13 意見:

l.minor said...

呢篇好好,無論相同內容都充滿意思/義!

S said...

你這篇真的和今年的三月相呼應!剛看電視話鄧光榮死了(我唔係佢果代,但我媽咪係),令我想到明天好唔好寫一篇叫做“這個三月真太灰”...

unknown said...

生命好多時令人好無奈,我尋日睇舊POST時發生之前嘅一篇新聞,又唔開心左好耐...
http://midautumn.blogspot.com/2009/05/blog-post_30.html
有機會睇下~

ayclui said...

鍾意10 枯樹果張.
有無做過D有意義嘅野?無嘅,請由聽日開始--> 聽日? 應該係依家呀!(聽日唔一定有o架)好彩我有做有意義嘅事啫~

卡臣 said...

呢篇具哲學性
值得嚴謹地學習

在苦海中
何時登彼岸

* * * * * * * * * *
十粒星!

鍾意10 枯樹果張x 2

新鮮人 said...

個人覺得這篇一般,
拍不出死亡的感覺,
道理是有的,
但不是通過相片看到,
是你的文字。

Ebenezer said...

十個讚^^

星若 said...

相靚唔使講! 最鍾意你嗰句 "你出世唔會係只要你hea食玩同埋講講講電話" !! 

naruto said...

l.minor:
基本上每次嘅功課都應該係有個背後意思嘅,不過有時做唔到囉,呵呵

SKII:
呢個三月嘅天氣真係配合,我覺得太陽出番嚟,個天藍番,暖多十“零”度,就會回復正常

馬田亨:
所以遇到有人/狗/動物等需要幫嘅,你又做到嘅,就扶佢一把啦

ayclui:
係喎,應該由今日開始至啱

卡臣:
在苦海中
何時登彼岸。。。。唔同角度,苦海可以係溫泉

新鮮人:
我會再加加油架啦

星若:
呢句我乘機呻下啫:)

TY said...

睇完有D眼濕濕添...
人生無常,活在當下,唯有努力做好自己啦!

naruto said...

TY:
唔使眼濕濕,做好自己就得架啦

black lab said...

生命既有開始,自然就有終結。呢兩端係人人都一樣,所唔同嘅,所要唔同嘅,係中間嘅過程,點樣fill up中間嗰d,令到終結嘅一刻無悔呢......

naruto said...

black lab:
我已經無悔架啦,當然仲會再fill up多D好野啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...