Sunday, March 20, 2011

食肉獸好介紹﹣永合隆

有次太子做完野,攝影師朋友帶我去食永合隆,其實係間燒臘店,全店爆滿,最出名係燒肉同乳豬,要同人搭枱,但真係超好味。。。


上星期,行經太子,諗起佢嘅燒肉,雖然只係4:30pm,決定食個早飯;
哇!今次好少人呀,大把位啦,我要試乳豬。。。
阿姐話:乳豬未有
唯有要個义燒燒肉飯啦,燒肉皮脆卜卜,义燒又入味,加個例湯,又掂喎

义燒燒肉飯$37,例湯$8。。。。。好飽

7 意見:

L L said...

永合隆以前是在土瓜灣嗎?不知我有沒有記錯。廿多年前我也常有幫襯。

新鮮人 said...

或且真係好好食,
不過真係幾貴,
打工仔食唔起,
簡唔中一次半次就ok!

卡臣 said...

加個「例水」

TY said...

$37都幾貴喎...

ayclui said...

义燒燒肉飯$37唔算好貴啦, 爛鬼X興D 燒味飯咪仲貴, 好似單併加例湯要$40呀~

等我搵日去斬大舊义燒先~

naruto said...

laulong:
我唔知,答你唔到

新鮮人:
間中食一次囉,好味嘅我又唔介意比多十蚊八蚊

卡臣:
加左啦,無睇字

TY:
間中食一次囉,好味嘅我又唔介意比多十蚊八蚊x2

ayclui:
好食嘅。。。$37唔算貴

supageti said...

個大名聽左好耐,不過仲未有機會幫襯。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...