Monday, March 21, 2011

澳門廢噏篇大特集

1/一到氹仔碼頭,咁簡陋嘅?兩邊放左兩行花盆,咁肉酸嘅,種D草插棵假聖誕花(三月仲插聖誕花果下好野喎),澳門唔係好有錢架咩?


2/好一個令人有遐想嘅店名。。。。咇撻屎(好凄美呀)


3/聽盛智文講,熊貓呢期係發情期,所以澳門有隻爬梯出走


4/都唔知有幾多年無見過人著驚死人唔知嘅情侶裝啦


5/我有理由相信大陸遊客唔只搶鹽搶奶粉,仲搶杏仁餅


6/好鍾意澳門D街名,乜都做得街名架喎,鴨啦,豬啦,老虎啦,雞毛都得;
(模擬對話:你住邊架?我住鴨街,你呢?豬里呀)


7/呢度唔可以貼松隆子張海報


8/克藍瑪對克藍瑪我相信你識,大老友對更大個老友你又見過未?


9/忽必烈。。。請比掌聲,有創意,我鍾意;佢入面另一傑作係噯思布甸,可惜去嘅時候未開門,唔係我一定幫趁


廢噏完

11 意見:

Tat said...

8/克藍瑪對克藍瑪
計比例,好似人的大DDDDDDDD

卡臣 said...

笑死我
情侶裝...噚日我先見過
邪~~

largeheadboy said...

晨早流流睇完開心晒!

ayclui said...

晨早流流睇完開心晒!X2
仲有...應該兩年內唔過大海~

black lab said...

圖片遠遠唔及你寫嘅captions有趣。

naruto said...

Tat:
你話咋,我唔知

卡臣:
好少見著一樣仲要係咁sharp嘅紅,但仲扮緊潮喎

largeheadboy:
咁我係咪應該專寫呢類“小品”算呢?

ayclui:
好邪嘅,我夠無諗住過啦,抽獎先過啦

black lab:
係咩?唔睇caption你會唔會估到點解我覺得有趣要影低佢先?

新鮮人 said...

我喜歡那個忽必裂酸辣湯豆腐花,
食咗可能會痾到屎忽裂開,
你下次試過話過我哋知效果
哈哈哈~~

naruto said...

新鮮人:
照計呢兩樣溝埋應該裂唔開

l.minor said...

睇完真係開心哂!x2

特別係猪里/大老友/忽必烈

supageti said...

香港好彩有你 ~~~ 認真既 ~~~ d(^_^)

naruto said...

l.minor:
人地x左2啦,你X3啦;你地有野好唔開心咩?

supageti:
有我攪C棍呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...