Saturday, March 26, 2011

魯振順演唱會

上週去沙田大會堂睇香港芭蕾舞團之破格芭蕾:史特拉汶斯基之音樂革命時(水蛇春咁長),會場見到呢張海報。。。



哇!腦震盪呀,仲有黑妹呀(唔係大陸牙膏呀),寶佩如做嘉賓。。。

仲有海霸燒鵝海鮮酒家全力支持呀,唔通現場有燒鵝派?

香港樂壇真係做到百花齊放呀~~

16 意見:

supageti said...

你理得人吖 ~~ 哈哈 ~~~

黑妹李佩霞(好似)唱歌幾好聽嫁,後生果時周時晌 lounge 聽到佢唱歌。

Ogake said...

佢地係C9界, 阿叔界都好紅架!!!

naruto said...

意粉:
我幫手宣傳咋!咁都唔明
你去聽啦,懷愐過去常陶醉吖嘛

naruto said...

Ogake:
你喺c9界夠紅啦

卡臣 said...

黑妹叫李麗霞

TY said...

我以為好似以前海洋皇宮有得食,又可以聽歌添~~~原來係屯門大會堂.... 不過腦震盪唔係好啱我~~

naruto said...

卡臣:
張海報有寫架其實:)

Ty:
屯門大會堂可能有燒鵝食

Anonymous said...

你都米話
我呀媽都買左飛去睇腦震盪呀=口=

Bean'z Lam said...

果個Betty
好似詹瑞文扮女人咁款

卡臣 said...

魯振順曾擔任一套港產片男主角
電影叫:「巨星」

naruto said...

無名氏:
睇完話比我地聽好唔好睇啦

Beanz:
哇,黑妺好樣d,無詹生果兩塊老虎狗肉先

卡臣:
都好,做過男主角

新鮮人 said...

不同人有不同的背景,
興趣無分高低,
就如有些人喜歡看意大利古典音樂劇,
有些人喜歡看蕭敬籐,
各有所好嘛。

ayclui said...

話時話, 黑妹唱歌分分鐘好聽過依家D所謂偶像派呀~

naruto said...

新鮮人:
仲有人鍾意聽d爆肺走音天后添呀

Ayclui:
一定啦

L L said...

um um, 咸魚青菜,各有所好,我都仲好鍾意麥炳榮架!

naruto said...

Laulong:
我鍾意麥提莎多d

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...