Tuesday, December 14, 2010

十二月功課﹣甩的藝術

大家覺唔覺,其實甩油係好靚好靚架;無得控制佢點甩,開始時平平滑滑,但日子耐左就形成不規則圖案,需時至少幾年以上,我就覺得每件都係天然藝術品嚟啦!

本來個目的係影齊彩虹七色,但搵唔到紫色,可惜呀~


同時佢地又可以引發我思維喎,睇下以下呢幾張。。。

1/月球表面


2/湖面結冰


3/國旗


4/世界地圖


5/曬完太陽甩皮


6/子彈洞


7/美人魚魚鱗


8/國畫


9/岩石層


可能而家部份已經比人填平補油又或者再甩多D變哂樣lu

21 意見:

陳娃 said...

搶沙發

今次呢啲真係好靚 !!!

largeheadboy said...

好靚好靚好靚真係好靚!
我地就冇你咁觀察入微~

ayclui said...

今日呢篇好有意思啊...一d 人人以為唔靚, 唔好嘅o野, 換另一個角度睇, 都係有佢嘅價值...

我都無諗過甩油會咁特別囉...^^

best actor said...

very poetic ah

卡臣 said...

我睇 貴blog以來
最最勁一次
師級水準

karvitz said...

俾個 like 你。

但我想睇笠的藝術多D。

maymay said...

果然係食腦嘅~^^

naruto said...

www:
我成日都搶你邊沙發啦

largeheadboy:
你夠觀察入微啦,得幾粒字都知我食左乜

ayclui:
凡事總有兩面睇,呢樣野識左好耐啦

best actor:
謝呀~

卡臣:
C級?我想要A喎

最最勁一次。。。你咁講我會面紅架,咪住先,凡事兩面睇嘅話,咪即係平時好屎,哼!

karvitz:
難得你入嚟唔踩我呀

笠的藝術?我諗諗

星若 said...

又一創意佳作,好Like呀!特別是3/國旗及4/世界地圖。

naruto said...

maymay:
菓然系?而家仲有無呢?

星若:
間中一次啦,但已經無哂idea呀

瘋膏 said...

真係得, 勁。請你繼續揾紫色。

troy said...

讚!

naruto said...

瘋go:
繼續搵緊架啦

troy:
謝!

phyllis said...

甩漆本來唔靚, 但經你巧手砌版同埋A級攝影技術, 即刻掂晒啊!

black lab said...

冇紫「色」,不過有可「惜」,可以補救番啦。

讚美嘅說話人哋已經講咗,你可以click番嚟睇。

朱朋 said...

世界地圖好似, 有D顯露FEEL!

邪留丸~ said...

good ar~

:)

naruto said...

phyllis:
本來都靚架啦,細心D睇,條街其實好多靚野

black lab:
我click邊度嚟睇呢?

朱朋:
咩野叫顯露feel呢?

邪留丸~:
駛乜講,呵呵~

l.minor said...

真係好創意,俾個叻你!

Maisy said...

有個外國大師專影埋呢d,仲開攝影展添,你都可以做大師喇:)

naruto said...

l.minor:
多謝,下次比夠兩個叻

Maisy:
好,以開影展做目標

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...