Thursday, March 17, 2011

雜事5件

1/又係地產
樓下嘅舖頭執下一間,執下又一間;半年前,本來係情色用品店約滿(即係賣性感底底,X玩具果D),變左中原;上個月,佢隔離嘅時裝店執埋,變置業18,方圓短短一個街口,無廿間都有18間地產,使唔使呀?


2/重鎚出擊
今期新假期,寄信嘅抽獎都七個,攪到要買郵票同信封,斥巨資呀真係


3/咁努力係有回報嘅,我信多勞多得架;今日又收到信啦,中左"天網逆緣“優先場


4/前幾晚倒垃圾時,一開垃圾房門,堆滿垃圾雜物,分類垃圾桶入面全部係錯配嘅垃圾,攪到我終於將自己嘅膠樽,雜誌拎番入屋。。。
第二日,隔離麻煩鄰居(唔交租賴死唔走,嗌交又爆樽果個呀),大大聲咁用國語“指揮”D搬運工人搬野走
而家諗番擺明垃圾房又係麻煩鄰居嘅傑作,所以唔好話歧視人,我只係歧視佢地嘅行為

送走瘟神,真係一天光哂

5/星期日晚,由荃灣搭小巴番西環;一對母女上車;見佢地細聲講但係個女發哂脾氣(個女大概10歲),以為乜事,原來係佢阿媽專發帶佢去荃灣剪頭髮,但剪得好肉酸喎,見阿媽猛同佢講,頭髮好快長啫,唔使咁唔開心喎,又話,紮起佢咪得囉。。。。
個女發哂爛渣,話:點紮呀?咁樣點紮呀?(做埋紮起頭髮個樣,其實過哂膊,點會紮唔到?)
繼續鬧:我要投訴佢呀
媽:你投訴人,攪到人地無左份工,咁又點呢?你上次西環果個咪仲差。。。。先至試呢個啫
女:我係要投訴佢呀,呢個仲差過上次呀。。。。。繼續鬧鬧鬧

跟住就喊呀喊,喊呀喊

我想講呢。。。佢個樣,唔會因為多兩三寸頭髮就有咩野大分別囉;咁細個就咁意投訴,要攪到人無左份工,真係恐佈;咁細個已經係怨女,大個咪聽做怨婦囉,咁小事就攪到咁,香港D細路真係無救

8 意見:

unknown said...

小妹妹應該學下我如何處變不驚~~

TY said...

小妹妹有香港人既優良傳統, 乜都投訴左先呀!!! 以後香港真係靠佢地架啦!

卡臣 said...

看了你遇到的「港童」事件
只想送佢去甘肅省或者貴州
等佢下鄉學習吓

新鮮人 said...

養不教, 父之過,
條女咁衰格都係佢父母寵愛所致,
要受教嘅係佢父母先,
學吓點教子女!

邪留丸~ said...

唓~
個女咩嘢態度,
其實都係跟阿媽學架啫...
(好似鏡咁...)
依家佢(媽媽)自己受返囉...
好正常啫...

maymay said...

大圍咪又係咁,地產舖多過乜,討厭呀~~
服左你,乜都抽一餐~

phyllis said...

個港童真係好失禮啊....

naruto said...

馬田亨:
你咪又係一擔擔

TY:
呢隻文化都唔知係幾時嚟架。。。。

卡臣:
遇到咁小事都咁,送去甘肅省或者貴州我諗佢會自殺

新鮮人:
現場所見,佢阿媽又真係有教喎,好好心機喎,但比個女食住喎,完全無符喎

邪留丸~ :
最驚將來係佢男友/老公硬食呀

maymay:
唔係乜都抽一餐架其實,有時抽夠兩餐

phyllis:
堅係

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...