Wednesday, September 8, 2010

9月功課﹣城市密碼 ABC

每個星期都影相,影得多,感覺比習慣牽住走,無左新意;所以,set左個功課比自己做,影左半年,終於完成,主題係”A-Z“;

大街小巷其實暗藏好多英文字母,唔明我講乜?睇相你就明,今日先開ABC

A﹣算係易影嘅一個字母,take到六張
左/最鍾意左邊果張,又一城影嘅。 中/屋企都影到一張,係個衫夾。 右/長洲行發現


左/葵樹。 中/街見到嘅垃圾。 右/華富邨嘅欄杆


B-好難影,得一張。C﹣好少少,有兩張
左/茶餐廳兩杯茶。 中/出術,但我又幾鍾意呢張,係我隻手。 右/公園涼亭


咁樣算唔算行為藝術呢?


未完

20 意見:

l.minor said...

一個字,正!
好諗頭,有創意!
I love it!!!

eric said...

有創意X2
support!

邪留丸~ said...

可以做補習社廣告喎~
:D

largeheadboy said...

直頭可以擺展覽添喇!

supageti said...

有趣 ~~ 有趣 ~~~

郵政局 05 年都出過一套字母郵票喎 ~~~

http://www.hongkongpoststamps.com/chi/newsletter/2004/12/20041204b.htm

supageti said...

click here

naruto said...

l.minor:
多謝Donald,haha

eric:
感謝

邪留丸~ :
幼兒園呀?ABC

largeheadboy:
咁我要做定套西裝見人啦

supageti:
呢套我都有D印象。。。

我當時set個目標係影哂A﹣Z,唔用photoshop執多執少,張相有字之餘要靚靚地見得人,同埋訓練自己眼光

卡臣 said...

好嘢
真係可以做展覽喎

好期待「S」
一個擺出S字腰的靚女

naruto said...

卡臣:
展覽,一次過26個字母,好壯觀呀:)

有兩個字母搵極搵唔到,你估係邊個?

maymay said...

C,你應該好易搵到黎影啦

naruto said...

maymay:
C... 我以為好易搵,其實都難

Anonymous said...

你高抄嗰0靚模,味有 B 囉。哈哈哈~

朱朋 said...

我估"J" & "R" 最難搵!

ayclui said...

我估"G" & "R" 最難搵!

卡臣 said...

我估"Q" & "R" 最難搵!

naruto said...

無名:
揾唔到模比我影

朱朋:
R難呀

ayclui:
估中,G最難

卡臣:
Q得一個,我覺得幾攪笑

Tat said...

咁你咪要分好多集咁出,可唔可以一次過出晒呀?
唔知點解,梗係覺得會同D屎呀,馬先生有少少關係咁....

naruto said...

Tat:
分三集,一次過太多啦

無馬生無屎,要你失望啦!

Tat said...

真係幾得意,呢個專題真係可以做個GALLERY...

lau2tang said...

兩個字,"好掂"呀)))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...