Thursday, March 24, 2011

澳門威尼斯人包食包住免費兩天遊﹣3



第二朝,繼續陰天;噚日去氹仔見到呢間榮記,今日決定過去食早餐;我以為係豆腐做嘅麵食,原來只係豆腐+麵,我決定食個豆腐花,真係好味喎(但service好差)


行個圈就到左自助餐時間啦;間餐廳超大間,好多野食,但質素一般咋!原價$198一位,當然我地又係免費嘅。。。。但食完後,朋友去左幾次厠所,我無事,最可疑都係我無掂嘅魚生海鮮啦~~(唉!5星喎)


跟住喺酒店行左好耐搵咀香園攞果盒免費杏仁餅,真係行到腳軟,有D蝕。。。
再去埋紅魔鬼玩佢個game,我呢個最怕足球嘅都幾高分喎


check out,去新口岸嘅澳術博物館,今日嘅展覽係版畫


下一站﹣澳門科學館,今日最主要都係嚟呢度啦,貝聿銘嘅設計,好有高達基地feel,我鍾意,可惜係當日休館,只可以入去麥當勞hea下咋


一路沿路行,都見到觀音像,由遠至近影左一輯以觀音做主題嘅相;但觀音底坐朵蓮花失修,甩油嚴重


再向前行,嚟到MGM,即係美高梅。。。借厠所;靚過威尼斯人多多聲,葡萄牙車站設計嘅花園,有天然光,有真雀喺度唱歌,雖然都有人食煙,但無煙味兼有陣香味㖭,抽風做得好好呀,不過當然,佢無咁多大陸遊客又係真嘅;我仲同兩個𡃁模影寫真㖭~


另外,沿路都見到澳門塔,以佢做主題影左一輯相,算係較滿意嘅幾張啦


最後,想食餐好D嘅,點知搵極搵唔到,攪到唔夠時間,陰差陽錯,去左一間之前做野時食過嘅,食個快嘅算,點知,咸到食左幾啖就放棄,跟住就趕船啦;事後諗番起,老闆可能想同我地防輻射呀,hehe


遊記完

17 意見:

卡臣 said...

其實我唔知科學館乜嘢樣
第一張相仲以為係「鐵人28」個頭

Maisy said...

我仲未有機會去威尼斯人呀。
五星餐廳野食好靚,幸好你無中招……

largeheadboy said...

睇樣最後個炒麵好似好得吖~

l.minor said...

你有冇介紹兩個model黎睇你blog,有你地合照喎?

ayclui said...

版畫好靚, 值得去睇~
另外鍾意觀音果張反白相, 好有 feel~

新鮮人 said...

不少都是新景點,
而且太人工、太大陸遊客feel了,
我反而想睇返教堂山、茶俱館嘅舊景物,
澳門從前的寧靜和諧無哂囉,
再提唔起勁去,
去完可能仲攰過係香港,
好繁忙!

naruto said...

卡臣:
係喎!原來好似鐵人28喎

Maisy:
唔食魚生,中招機會自然大滅啦

largeheadboy:
真係落兩次鹽都無咁咸

l.minor:
佢自己搵啦,玩下緣份遊戲嘛

ayclui:
觀音果張我都鍾意架,係放喺展覽櫃入面玻璃嘅觀音

新鮮人:
主教山,燈塔都諗過去,但因為以前去過好多次,最後揀左呢邊;科學館至澳門塔呢段水靜鵝飛,寧靜架

maymay said...

睇見澳門科學館就諗起石卷市嘅石之森漫畫館,依家已經變成廢墟~>_<

碟麵咁鹹,典解唔叫佢回水?

naruto said...

maymay:
遲D會起番架啦,到時再去睇囉

我未試過叫人回水喎,最多叫人換過碟,但真係唔夠時間,算數

supageti said...

MGM 啲房細過威尼斯人既好多 ~~~

naruto said...

supageti:
好有錢呀,住過喎

TY said...

間科學館好似好得咁喎!~~ 唔知裡面有咩睇呢?!!

naruto said...

TY:
我都唔知,無得睇,剩係知本來有個瞭望台

supageti said...

有錢?我都無搭過六十幾蚊澳門的士 ~~~ 其實我最鍾意係萊斯,不過交通超不便 ~~~

Sun Sun said...

我最鍾意MGM, 又少d人, 又有果汁, 最勁係上次我喺個度玩21點機嬴咗兩千幾蚊, 哈哈哈!!

naruto said...

supageti:
萊斯我唔識,來C就識

Sun Sun:
早D講吖,無攞果汁呀

Sun Sun said...

咁你下次羸MGM住宿咪得囉.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...