Friday, March 25, 2011

澳門威尼斯人包食包住免費兩天遊﹣相簿

1/澳門D當舖真係多過便利店


2/一池死水



3/呢個angle,條橋好似直入太空基地咁,好有高達feel呀


4/百年孤寂


5/破繭


6/觀音的煩惱


7/全程最似樣係呢張,好有冬天feel呀

15 意見:

卡臣 said...

唔使講咁多
冠軍一定係:
5/破繭

best actor said...

我都鍾意7﹐樹影如織。好就係好。

largeheadboy said...

我都最鐘意 5 號~

l.minor said...

點解今次咁小相嘅?

5/破繭

另外, 佢地個menu係咪你整呀?
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20110325&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=15107131

新鮮人 said...

7號,
好像冬天的歐洲,
有feel!

請問啲相係咪事後執過呢?

ayclui said...

5/破繭 -->投反對票, 好似地震後嘅災區, 好不安呀 >.<

naruto said...

卡臣:
咁肯定?我鍾意7號多D

best actor:
係呀,7號好呀

largeheadboy:
又係5號?

l.minor:
你又係5號?

唔係呢本呀,咁醜樣

新鮮人:
yeah!7號

無乜執,剩係拉contrast

ayclui:
點似地震呀,我去影番多D花花草草補數啦

瘋膏 said...

幾張都靚呀, 嗰張係有高達feel。

naruto said...

瘋膏:
好似去左太空基地,好開心

l.minor:
漏左答點解今次少相。。。影得唔靚囉

見得人嘅都放哂落遊記架啦

TY said...

我喜歡第三張.. 一個不一樣既澳門!

Unknown said...

我鐘意高達機地,正!

naruto said...

TY:
呃到人,先進左好多呀

cant-say-no-say-yes:
多謝

邪留丸~ said...

投NO.7
一票~

Ogake said...

um.. 係咪我怪呢.... 我喜歡"6/觀音的煩惱"~ 好傳神~

naruto said...

邪小姐:
有品味

Ogake:
你梗係有煩惱啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...