Tuesday, September 14, 2010

噚日答案 / 9月功課﹣城市密碼 K-R

噚日答案。。。
一執毛髮/駁髮;唔通同司機講:“司機,頭先個女人漏低(執)毛,如果佢番嚟搵,你比番佢啦,咁咩“




繼續"城市密碼"。。。


O/可樂。 O/水喉。 O/淺水灣街燈。 O/海港城天花燈(呢張係參考某人果張“人散”嘅)


P/西環路牌。 P/消防局外牆。 P/小童遊樂場設施。 P/市政局羽毛球場。


Q/辣椒醬。 R/大廈之間。 R/磚牆。


S/白泥士多嘅窗花。 S/小童遊樂場設施個影。 S/海港城嘅地磚。


T/呢個concept嘅源頭,第一張就係佢,天水圍舊居。 T/中山紀念公園。 T/華貴邨街燈。


T/今日至愛,梅窩沙灘。 U/華富邨石牆。


V/大圍蝴蝶。 W/西環某大廈天台。 W/我樓下公厠外牆裝飾(呢張相講完添左D風味)


X/電車電線。 X/向上望。 X/上山頂途中嘅野草


Y/大澳孖樹。 Z。IFC


*已經做緊第二個功課,預計十月出街;

*有無好玩idea提供?

“城市密碼”全部播影鉛筆,多謝收看,晚安。

25 意見:

Maisy said...

嘩,足跡遍布全港,厲害。
華貴村我都未去過……

eric said...

影晒全港九新界嘅公廁,內外都要。

Bean'z Lam said...

聽日係咪播擦膠?

浪子m: said...

七色既,女人著緊既底橫

邪留丸~ said...

快獸博覽會呀~

ayclui said...

賴低(執)毛...好詭異...
新 idea? 不如影全港公園嘅被放生動物丫~

naruto said...

Maisy:
華貴邨喺華富邨隔離,去影瀑布過埋去啫

eric:
想我比人拉呀

Beanzzzz:
聽日播原子筆(圓屎忽),yeah!

浪子m:
想我比人拉呀x2

邪留丸~ :
即係快博?

ayclui:
邊D係被放生動物呀?唔明喎

卡臣 said...

我愛「X - 大廈」那張

Suggestion:

用一張相代表一個字
估戲名

naruto said...

卡臣:
我其實有幾張都鍾意﹣O水喉,P影,T沙灘,V蝴碟,2Y,Z。。。

你個idea都幾好玩,一齊玩好喎

ayclui said...

被放生動物 = 烏龜/金魚/蜥蝪/蛇/兔仔/貓咁囉...^^

naruto said...

ayclui:
烏龜/金魚我都明,但我點分邊隻貓,兔,蛇唔係野生,係放生呀

l.minor said...

人地留低駁髮姐,又唔係光頭佬坐你隔離,咪叫佢攞番囉,果個一定唔係靚女啦?

你屋企樓下個公廁個W,有d味喎!

特登搵一個地方影下唔同嘅野,好似四季特色、日頭同夜晚分別,我諗咗年幾,都未成事...

邪留丸~ said...

唔同嘅天氣變化,
都可以做題材喎~

naruto said...

l.minor:
我發現時佢走左啦

四季特色香港影有D難度,日頭同夜晚分別可以諗諗佢

邪留丸~:
呢排影緊啦喎,但閃電影唔到,彩虹唔出現

星若 said...

十個讚!! 最喜歡O/水喉及V/大圍蝴蝶。

卡臣 said...

我影相無你咁靚咁叻噃

你先揀啲有趣嘅戲名
再摷吓你個相庫

等你呀

maymay said...

不如影{影}啦

largeheadboy said...

咦?今朝我咪覆咗囉~
我話個系列咁快完喇
個 deep V 最正~

naruto said...

星若:
多謝!識貨呀:)

卡臣:
咁鬼謙嘅。。。。

試下啦,我諗起咸濕打摏機,點影好呢?

maymay:
呢樣其實大把存貨,我諗下先

largeheadboy:
你覆左去邊呀?

分三集差唔多,太長你唔悶我都悶,兼我仲有大把野想寫,唔夠位呀

Phil Chan said...

中式建築物啲絮獸,窗框 etc。

你應該會影得好靚呀

naruto said...

Phil Chan:
我認真諗諗

kateyip said...

啪!啪!啪!啪!啪!
精彩 !!!!

naruto said...

kateyip:
啪比我D相定執毛先?

kateyip said...

執毛 <--- 我笑左啦~~~ 咔!咔!咔!

梗係啪俾你啦~ 26個英文字都揾齊咯! like 呀 !

naruto said...

kateyip:
真係多謝囉,嘩留意下十月推出嘅第二份功課啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...