Wednesday, March 2, 2011

搖﹣橋﹣畏

有無去過呢條位於九龍公園同中港城嘅行人天橋呀?


每次行都會驚一驚架,唔信,下次行慢D,或者企喺度唔行感受下,好搖架,直頭好似地震咁,係咪真係安全架?

有朋友話係風大吹到震

又有朋友話係下面有車行過就會震

更有豬炳朋友話係地鐵行過(下面好似無地鐵喎,唔好呃我)

有無人比到答案我呀?

16 意見:

豬炳朋友 said...

廣東道下面有東涌線架

unknown said...

有,真係好搖,成日以為會跌噤

naruto said...

豬炳朋友:
東涌線喎,南昌去九龍點會經果度呀?分分鐘都震架喎

馬田亨:
地震咁呀,真係以為廣東沉沒呀

卡臣 said...

下集要戚美珍

largeheadboy said...

唔係呀,同時間有人行緊就會搖架喇,堅架我呢個答案~

Anonymous said...

地鐵,會唔會只係西鐵線

l.minor said...

唔睇你最頂果個,都唔知呢道邊度黎...

未行過,無可奉告

Karvitz said...

好明顯呢篇係倉底。哈

我有行過,都有被震過,但無你咁驚喎!XD

新鮮人 said...

很多建築物都會有適量嘅搖晃,
這能御去部份的力度,
就如高廈的頂層都會移擺來御去風力一樣,
相反如果死死實實的,
遇到震蕩没法御去衝力時,
就會更加容易倒塌了。

naruto said...

卡臣:
戚黛黛可能易寫D

largeheadboy:
有人行就搖?有無咁大力呀?

Anonymous:
西鐵都係去到柯完甸,差兩個街口,應該唔到格

l.minor:
未去過去下,好得意架

Karvitz:
頂!我噚日寫架,前日果篇先係倉底呀

你試下企定唔郁吖,驚驚架

新鮮人:
你講嘅我明呀,但你喺D高樓度,就算打風,都係feel到少少搖,呢度,成日都搖喎

TY said...

會唔會係附近既大貨車行過, 所以咁搖呀?!

以前行過, 但係已經唔記得係咁搖!

naruto said...

TY:
係咩野車行過都搖架,如果你行得快係唔覺架

lau2tang said...

西鐵柯士甸去尖東站,應該會經過喎。

maymay said...

我都行過,係震嘅,都有d驚,要急急腳咁行

Ebenezer said...

行到維多利亞公園過橋,會覺得 fing 吓 fing 吓? 好得人驚!

naruto said...

lau2tang:
你咁講又可能係喎,但佢時時都震,班次邊有咁密呀?

maymay:
原來咁多人行過都覺嘅

Ebenezer:
維園邊條呀?唔覺嘅?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...