Thursday, February 17, 2011

二月份功課。。。香港の貓~寫真

二月份,交份簡簡單單嘅功課。。。香港の貓~寫真
原來影下儲下,就嚟夠出本postcard啦。。。

1/


2/


3/


4/



5/



6/



7/



我最鍾意1號果兩隻,好可愛,一叫就走埋嚟~


21 意見:

ayclui said...

2號最靚仔...肥嘟嘟我like 呀~
黑白相好有feel~

L L said...

6號隻烏嘴貓個樣好犀利,唔恰得!

卡臣 said...

我投 2,6,7!!

unknown said...

ha~雖然相裡面ge貓好可愛,不過都唔夠我果5隻貓噤正!!

邪留丸~ said...

鍾意第1,2張~
第6張喵咪好似想打你咁喎~(啲眼神)
XD

樓上馬先生,
我都想睇吓你啲喵咪相呀...
得嗎...?

邪留丸~ said...

鍾意第1,2張~
第6張喵咪好似想打你咁喎~(啲眼神)
XD

樓上馬先生,
我都想睇吓你啲喵咪相呀...
得嗎...?

星若 said...

隻隻都鍾意,你出postcard我即刻買!

瘋膏 said...

我投1號

naruto said...

ayclui:
係呀,黑白有mood D,所以轉哂做黑白

laulong:
佢瞓緊覺,比我影相嘈醒,梗係唔妥啦

卡臣:
多謝~

馬田亨:
擺上blog,唔該

邪留丸~:
強烈要求放5隻貓相出嚟

星若:
再影多D,又靚嘅先諗啦:)

瘋go:
多謝哂~

largeheadboy said...

最鍾意 7 號仔,好憂鬱呀~

話時話╴你係咪成日去華富?

TY said...

堅尼地城果隻眼超超唔順超咁喎! 人地瞓覺, 你就唔好阻住人啦!

我鍾意二號相果隻,似我隻狗咁肥嘟嘟!

naruto said...

largeheadboy:
7號仔好“what's michael”果隻feel

華富舊區多野影,平時都可以攝時間去吖嘛

TY:
諗住靜雞雞佢唔知架嘛,點知佢咁醒

其實好多隻都係街貓,但呢隻直頭肥仔啦

l.minor said...

1都幾好,貓中貓
2就肥嘟嘟,好可愛

black lab said...

冇人斟過咩?或者你自己有冇諗過?(第2行寫嘅嘢呀)

naruto said...

L.minor:
睇埋下集啦

Black lab:
冇喎,我都冇喎

supageti said...

我鍾意最尾果張。:)

naruto said...

意粉:
似你

unknown said...

有時間我一定post ge~~haha~

supageti said...

咩呀?

naruto said...

馬田亨:
時間係慳出嚟嘅

意粉:
眼神有D似架

supageti said...

車 x 10!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...