Thursday, March 10, 2011

大埔汀角遊

繁忙工作終於告一段落,又係出去行下,抖下氣,影下相嘅時間啦

而今次去大埔汀角,特別多第一次。。。


1/大圍出發,食緊大家樂嘅時候,見到窗外有兩隻好巨型嘅雀,好近個窗,好靚;除左去動物園,我第一次見咁大隻咁靚嘅野生雀囉,仲要咁近人,喺市區喎


2/搭巴士去到汀角,行小徑出紅樹林,見到民居有隻灰貓,舉機之際,見佢後面有隻大陸龜,都係新奇體驗


3/牽牛花就見得多,但呢隻有花邊嘅你又見過未?


4/沙灘佈滿海草,數量之多已經罕見,但呢種小型海螺,多到每行一步都踩到,點都過萬隻,又會唔會令你打個突呢?


5/剩係知道橋咀島有菠蘿包化石,原來丁角都有,仲有兩件係四方架㖭


6/除左去海洋公園,除左乾貨,我第一次喺沙灘(仲要係香港)見到海星,數量仲要係多多多㖭,正~


7/離遠見到一pat鮮橙色,引我埋去睇,究竟係乜嚟架呢?有無人話比我知呢?似係一隻無縠鮑魚,橙色嘅係佢嘅蛋?


8/呢種係第二種水草,似個波又似豬腦,成個海都係,係咪有D F檔案feel先?


9/搵路行番出去,出口竟然係草莓場,好多一家大細嚟玩,自己摘,摘幾多買幾多。。。都係第一次去草莓場,但係我齋影相無幫趁


10/隔離係菜田,當日有油麥菜賣,$12斤,即買班馬姐即割,當晚即食,好脆好新鮮好好味呀~~開心真係好簡單


點去丁角。。。大埔墟火車站搭75K巴士,丁角站落車

太多相,未完

29 意見:

Maisy said...

都好郊外feel,不過有點遠。新鮮蔬菜,正呀,點解唔摘埋士多啤梨呢?

卡臣 said...

隻灰貓個樣...好怪呀

black lab said...

估唔到唔駛潛水都可以見到海星,不過就似乎污糟咗少少。

JC said...

隻雀真係幾靚喎,尤其是條尾。
草莓場唔幫都入得㗎咩?

JC said...

sorry, 係"幫襯"

largeheadboy said...

丁角唔係有三點水嘅咩?

好靚呀!香港仲有咁方便就去到嘅大自然地方!

牽牛花哩,係未開花仲係花蕾嘅時候用較剪剪定架喇,即係好似嗰啲剪紙,咁佢一開花就變咗咁架喇~

l.minor said...

汀角海灘果度唔知係咪龍尾灘,想去要快,因為好似又俾地產商睇中,會起樓(不過唔知起唔起得成)

去一日有咁多野睇,賺咗呀!

naruto said...

Maisy:
士多啤利。。。之前聽朋友講,佢喺元朗摘過,樣就靚但唔夠甜,所以無摘

卡臣:
我嗌佢:devil cat

black lab:
唔污糟喎,沙嚟咋

呢處你會唔會想嚟呢?

JC:
草莓場自出自入,無人理

largeheadboy:
係咩?有三點水咩?問下意粉先。。。

朵牽牛花剪嘅?真嘅我好失望喎

l.minor:
仲有野睇呀,未完架,賺突

supageti said...

果頭就黎整人做沙灘,大自然景色隨時消聲匿跡,要欣賞就快手 ~~~

naruto said...

supageti:
本來都係沙灘,做乜要整人做沙灘?

ayclui said...

大叔, 睇完呢篇開心咗少少...
隻雀好靚, 我覺得朵牽牛花似係未開花前比虫咬囉, 大自然真係好奇妙.
士多啤梨多數唔甜, 就算好香果d都係唔甜...
睇完都想今個星期六去一次~

naruto said...

ayclui:
心情唔靚咁喎,有時間去行下啦,見到海星包你開心到呱呱叫

TY said...

汀角...通常都去左大尾篤果邊燒野食, 好少行黎呢邊!!

Ebenezer said...

你唔影都唔知,原來香港靚得咁交關:)

bittermelon said...

你D相影得好正^^

naruto said...

TY:
我都係第一次嚟

Ebenezer:
其實香港D景唔差架

Bittermelon:
多謝多謝:)

maymay said...

大開眼界,呢篇我俾十個like~^^
隻雀好靚,我就係鍾意大圍多樹木(雖然依家少左好多),朝朝五點左右就有雀仔叫架喇~
8~水草好似雲耳,唔知係咪呢?
大頭仔講嘅野你都信,傻架~@@

supageti said...

人做沙灘即係愉景灣呀黃金海岸呀可以畀人游水果種 ~~ :(

supageti said...

今次大頭無老作,汀角至係。

naruto said...

maymay:
五點左右就有雀仔叫架喇。。。。仲使瞓嘅?
雲耳唔係菇類嚟架咩?點會喺海架?

supageti:
咁個紅樹林點呀?剷左佢呀?
汀角。。。已上網查,改番啦

largeheadboy said...

邊有人咁得閒去剪啲牽牛花吖~

naruto said...

largeheadboy:
經你咁講,我有興趣喎,幾art呀真係

supageti said...

詳情我又唔多清楚呀 ~~ 上政府網部查下啦 ~~~

supageti said...

不過如果夠膽剷紅樹林好多人包括我會同佢死過 !!!

naruto said...

supageti:
同佢死過。。。好緊張呀~

supageti said...

到時嗌埋你呀吓 ~~~ :p

naruto said...

supageti:
仲緊張多D

班馬姐 said...

有人講我知我上鏡了。哈哈。

下年再來買菜啦。



班馬姐字。 (剛剛路過此blog)

naruto said...

班馬姐:
真係班馬姐?好開心呀,歡迎光臨

我會再嚟幫趁架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...